2013-06-24

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att vi fick besök av de finaste, finaste!

Blev jag irriterad över:

Vår gamla lägenhet som visade sig vara i sämre skick än vi trott.

Lärde jag mig:

Att det går att ta semester hemma.
Det är bara att stänga av alla måsten och bestämma sig för att vara ledig.

Undrade jag: 

Varför jag ger mig på att baka bröd med surdeg när jag vet att det är dömt att misslyckas.
Jag är inkapabel till att följa recept och instruktioner till punkt och pricka.

Önskade jag: 

Att jag kommer kunna dricka kaffe snart igen, utan att må illa och få ont i magen.
Jag saknar mitt kaffe.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att flyttstädningen går smidigt och att det blir en lika stor lättnad att bli av med lägenheten som jag inbillar mig.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. det kommer nog bli en stor lättnad när ni kan lämna den bakom er och bara se framåt :) kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!