2013-06-04

Tävla om Bezzerwizzer Familj Mini!

Förra sommaren lanserade Bezzerwizzer originalspelet i reseformat, oerhört smidigt att ta med under semestern. Nu kommer även en miniversion av Bezzerwizzer Familj och mina fina läsare får här chansen att vinna ett eget exemplar.
Familjeversionen av BEZZERWIZZER Mini innehåller 600 frågor fördelade på kategorier som Superhjältar, Astrid Lindgren, Storfilmer, Snabbmat och Världens öar.

Alla frågor har barnvänliga svarsalternativ medan de vuxna får klara sig utan, så det finns gott om utmaningar för hela familjen. Det kompakta formatet gör spelet perfekt att ha med på resan. Ni bestämmer själva om ni vill spela i 5 minuter eller i flera timmar. 
Från 2 spelare, från 10 år.
________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Hur många olika Bezzerwizzer-spel finns det?

Skriv svaret som en kommentar, kommentarerna syns först efter avslutad tävling.

 ________________________________________

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).

- Gilla Bezzerwizzer på Facebook.
(Bifoga direktlänken).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 16/6-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

67 kommentarer:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  2. Det finns 6 st om man räknar mini versionen som en typ också annars är det 5 st.

    2. Gillar inlägget på Bloglovin som nr 2 då jag redan följer dig

    SvaraRadera
  3. Tessan piercade_tessan@hotmail.com2013-06-05 09:57

    Svar:6 st

    Jag följer redan på bloglovin,och gillar inlägget :)

    Ha det fint! :)
    //Tessan

    SvaraRadera
  4. Hej! Tävlar gärna :)

    Svar: Sex stycken.
    Gillar på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583?ref=tn_tnmn
    Gillar inlägget på bloglovin (5).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  5. Jag är med och tävlar! :D

    Har tipsat om tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/06/05/9907138-tavla-om-bezzerwizzer-familj-mini/

    Gillar inlägget som nr 6 på bloglovin och gillar Bezzerwizzer på FB (som ana nordlander lund). Svaret på tävlingsfrågan är 6 st! :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  6. 6 st finns det

    s_ilkert@hotmail.com
    Har alltid gillat dig

    SvaraRadera
  7. 6 st finns det

    Har gillat dig länge

    SvaraRadera
  8. 6 st ! Bezzerwizzer är roligast nånsin !

    claes_asplund@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med!
    Det finns 6 olika spel
    Gillat Facebooksidan (Heidi Larsson - https://www.facebook.com/heidi.larsson.16)
    Jag följer dig redan på Bloglovin', har gillat det här inlägget där som nr 7

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Hejsan.

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 6 st

    Trevlig helg :)

    Mvh / Mickan

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. jag vill vinna fråge spelet till mej
    annsofi
    vitnos75@hotmail.se

    SvaraRadera
  12. 6ST

    gillar på FB, Anna Karlsson

    Delat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/05/bezzervizzer-166/

    Blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  13. 6 st finns det.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. 6 st

    Ann-Katrine Nyqvist
    nyqvist530@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Frida Bergner2013-06-05 22:04

    Jag är självklart med och tävlar.

    Det finns 6 svenska utgåvor: Original, Familj, Underhållning, Plus Familj, Mini och Mini Familj.

    Gillar Bezzerwizzer Sverige på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/bezzerwizzerse

    Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151645376829767

    Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 8.

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. det finns sex st spel.

    gillar på fb - lisette bäcksro
    delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/06/166-vitt-eller-svart-bezzerwizzer.html
    följer redan o blev nr 9 att gilla inlägget

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Det finns 6 st bezzerwizzerspel!

    Saga
    sagling@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Det finns 6 st olika Bezzerwisserspel.

    Svar från en frågesportsbezzerwisser.

    Mvh
    Anders

    SvaraRadera
  19. 6 st

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  20. svar: 6 st

    länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/16-juni-bezzerwizzer/

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  21. Rätt svar är: Det finns 6 olika Bezzerwizze-spel.

    - Gillar sen tidigare på Facebook (Sara Kramer).
    - Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151660313866628
    - Följer dig redan, men gillade inlägget som nummer 10.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  22. Hej, jag är med och tävlar!
    Det finns 6st spel. KRAM Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  23. Svaret är 6 olika spel
    Gillar sedan tidigare och har tipsat om tävlingen här: https://www.facebook.com/ironnlid?hc_location=stream

    SvaraRadera
  24. svaret på den frågan är 6 st.

    perling2@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Det finns 6 olika spel. Jag tar två extralotter, har gillat på FB (Liie Larsson) och gillat inlägget på Bloglovin (nr 11) eftersom jag redan följer dig. liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Det finns sex olika spel! :) !

    SvaraRadera
  27. RÄTT SVAR: 6 ST
    Linda Sjöström
    alindalinda@hotmail.com

    Palandergatan 29
    12137 JOHANNESHOV

    SvaraRadera
  28. Hej!
    Bezzerwizzer finns i 6 varianter:-)
    Jag gillar på fb, https://www.facebook.com/bezzerwizzerse
    Ha en fin dag!
    Mvh
    Malin Svensk Björcky
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Det finns sex stycken olika Bezzerwizzer-spel! Håller tummarna!
    Min mail är pinglan616@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Svar: Det finns sex olika spel.

    Extrachans 1: http://tavling.frusvensson.se/2013/june/bezzerwizzer-familj-mini-16-juni.html

    Extrachans 2: Jag och 11 andra personer gillar detta inlägget.


    Hälsningar Andrea Svensson
    andrea.sandell@gmail.com

    SvaraRadera
  31. 6 stycken prima spel

    Tova
    tovling@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Det finns 6 spel.

    Gillar på FB.

    Följer på Bloglovin sedan tidigare. Gillar inlägget som nummer 13.

    MVH

    Victoria Svensson Utas
    victoria@svenssonutas.se

    SvaraRadera
  33. Det finns 6 bezzerwizze spel.
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Är gärna med och tävlar.
    1. Det finns 6 olika varianter av spelet.
    2. Gillar på facebook, liselotte andersson
    3. Följer dig på bloglovin, gillar inlägget som nr 14
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  35. Jag är gärna med!
    Det finns sex stycken om man räknar alla varianter.
    FB: C Care Regn
    Länkat.
    http://care69.blogspot.se/2013/06/16-juni-vinn-bezzerwizzer-familj-mini.html'
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  36. Hej.
    Jag är gärna med. Det finns 6 olika.
    Följer dig sedan tidigare och gillar inlägget som nummer 15.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  37. Svar:6

    Gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/june/bezzerwizzer.html

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  38. Svar: 6 st

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/june/16-juni-vinn-bezzerwizzer-mini.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  39. jag är med.
    svar: 6 st
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  40. Det finns 6 olika spel.

    Mvh
    Alice S

    SvaraRadera
  41. Jag vill vara med och tävla!
    det finns 6 stycken Bezzerwizzerspel, jag har bara haft möjlighet att testa ett av de men testar gärna detta med. Gillar frågespel! Och detta ser ut att vara enkelt nog att ta med!
    Jag finns på drewke.erika@gmail.com.
    /Erika

    SvaraRadera
  42. 1. Svar: 6 st spel!
    2. Gillar på facebook (Anneli Ek)

    Ha en mysig dag!
    Kram :)

    SvaraRadera
  43. Elisabeth Ekelund2013-06-11 07:25

    6 st olika spel.

    SvaraRadera
  44. Härligt spel som jag gärna spelar. Svaret är: 6 st.

    Jag gillar Bezzerwisser facebook sida och jag är följare, jag var den 16:e att gilla tävlingsinlägget.

    anette meg carlsson
    nettan.klar@gmail.com

    SvaraRadera
  45. * 6 stycken olika spel
    * Gillat på fb som: Dezirée Andersson Canth: https://www.facebook.com/bezzerwizzerse
    * Tipsat om tävlingen på min blogg: http://startstopp.blogg.se/2013/june/avslutas-166.html
    * Följer dig redan på bloglovin gillade inlägget och blev nr 17

    SvaraRadera
  46. Svar 6

    Har gillat på FB som Jessica OLofsson

    SvaraRadera
  47. Svar 6 st :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  48. Jag är med! Det finns 6 stycken.
    Gillar redan på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 18 :)
    jes.jon@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Det finns sex olika bezzerwizzer :)

    SvaraRadera
  50. Anna Eiderbrant2013-06-14 18:44

    Jag vill gärna vinna detta!
    Om man räknar alla olika versioner av Bezzerwizzer-spelet kan man se att det finns 6 stycken.
    Jag gillar redan Bezzerwizzer på facebook och följer dig på Bloglovin' sedan tidigare. Gillar detta inlägg som nr 19.
    Håller tummarna! <3

    SvaraRadera
  51. Det finns 6 olika spel! :)

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2013/6/?link=1371316906

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Jag är gärna med!

    Svaret är 6 olika spel.

    Jag gillar på fb (maria mattson)

    Delar på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 20!

    Mvh Maria

    SvaraRadera
  53. Svar: 6st spel

    Gillat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  54. Det finns 6 spel.

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera
  55. Älskar spel!
    Svar: 6 st!
    Självklart gillar jag på FB (Annika Nilsson)
    Har också delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/353643731405793

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  56. Oh jag hinner precis delta, detta skulle vara perfekt att ha på bilresorna.

    Svar: Det finns 6 stycken olika.

    Jag har även gillat på facebook som Lottiz Törnqvist.

    Även delat på facebook som Lottiz Törnqvist.

    Följer redan på bloglovin och har gillat detta inlägg tidigare i veckan, vet inte vilket nummer jag fick då, men nu är det jag och 19 till som gillar.

    Min mail: lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  57. 6 varianter

    Mvh
    Stina

    SvaraRadera
  58. 6 stycken

    Gillat Bezzerwizzer Sverige på Facebook

    Mikael Gustafsson
    gustafson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. 6 st

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  60. Svar: sex olika!

    Allt gott!

    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  61. Det finns 6 olika Bezzerwizzer-spel.

    Vänliga hälsningar, Malin

    SvaraRadera
  62. Sex olika spel finns det

    Och jag har delat tävlingen på FB för fler vinstchanser

    https://www.facebook.com/sven.soderling?ref=tn_tnmn

    SvaraRadera
  63. Svar: 6 spel!

    Glad sommar
    önskar
    Monika

    moggade(at) hotmail.com

    SvaraRadera
  64. Svar: 6

    Följer på Facebook.

    /Håkan

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!