2013-06-13

Tävla om fina set med Jag vet!-pekböcker!

Tillsammans med Rabén & Sjögren startar jag upp en tävling där tre av er vinner ett bokpaket passande för ett barn mellan 0-3 år. Passa på att tävla om en perfekt dopgåva eller födelsedagspresent till 1-åringen.

Paketet består av de fyra pekböckerna i serien Jag vet! av Ingela P Arrhenius, presentlådan innehåller även en fin haklapp.
Förgyll läs- och matstunden med färgstarka pekböcker och praktisk haklapp. Fin presentförpackning med fyra pekböcker i den populära serien Jag vet! av Ingela P Arrhenius. I böckerna får vi följa de oemotståndliga djuren - räven, apan, björnen, tigern, grisen, elefanten, koalan och kaninen - när de äter, klär på sig, leker och går och lägger sig. Maxat med färg, form och stil. Oemotståndligt för både vuxna och barn!

Med böckerna följer också en praktisk haklapp med klassiskt Arrheniusmotiv. Vem vill inte äta upp sin gröt med Ingela P:s fräna tiger under hakan?
1:a - 3:e pris Jag vet! - Presentförpackning, värde ca 159 kr/st.
________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vilket år är Ingela P Arrhenius född?

Skriv svaret som en kommentar, kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
 ________________________________________

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 23/6-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

66 kommentarer:

  1. Svar: 1967

    Blev först att gilla inlägget på Bloglovin!

    Nu håller jag tummarna, vore en perfekt present till minstingen som fyller 1 år i juli! :)

    SvaraRadera
  2. 1967 är hon född!

    Har gillat inlägget på bloglovin (blev den andra att göra det) och följer dig redan där sedan innan. :)

    SvaraRadera
  3. Är gärna med!

    Svar: 1967

    Blev nr 3 att gilla på bloglovin.

    SvaraRadera
  4. Hon är född år 1967

    Tipsat: http://cissitavlar.blogg.se/2013/june/bokpaket-hos-vitt-eller-svart-23-juni.html

    Följer ju redan dig, men gillat inlägget som person 4

    SvaraRadera
  5. Svar: 1967

    följer och gillade inlägget på blogglovin men fick ingen siffra eller så är jag bara knäpp.
    Följer som Tomsmamma.

    bokslukar familjen hoppas på tur

    SvaraRadera
  6. Jag är med och tävlar.
    Svaret är: 1967

    Gillar inlägget på bloglovin..

    SvaraRadera
  7. Åh älskar hennes böcker, så är självklart med.

    Svar: 1967

    Följer dej sedan länge och gillar inlägget som nr 7.

    Ha en fin kväll.

    linaeckerstrom@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. 1967

    Min dotter har börjat älska att läsa böcker, så vore superkul att vinna, och då hennes lillasyster precis har börjat äta smakportioner kommer haklappen till nytta också.

    SvaraRadera
  9. Mats Hervén2013-06-14 08:45

    1967

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  10. Men åhh! Jag är gärna med :)
    Svaret är 1967!

    Tipsar här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/06/14/pekbocker-23-juni

    Jag gillar på Bloglovin som nummer 9 :)

    Nu hoppas jag verkligen på tur!

    KRAM

    SvaraRadera
  11. Svar: 1967

    claes_asplund@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hej! Tävlar :)

    Svar: 1967
    Delar på fb: https://www.facebook.com/matilda.pettersson.583
    Gillar inlägget på bloglovin (8).

    Kram Matilda

    SvaraRadera
  13. Hon är född 1967.

    Ha en fortsatt skön dag även om det kanske kommer regn från himlen ;)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  14. Svar: 1967

    B-M Dömstedt
    Ågatan 22
    73133 Köping

    bmdo279@koping.net

    SvaraRadera
  15. Rätt svar är 1967 =)

    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej!

    1967 är hon född. Delar på fb som Maria Appelgren.

    Hälsningar Maria
    Busigt (@) spray punkt se

    SvaraRadera
  17. 1967

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. Ingela är född 1967!
    Fantastisk fantasi, Moa

    SvaraRadera
  19. Är gärna med och tävlar.
    1. Hon är född 1967
    2. Följer dig sedan tidigare, gillar inlägget som nr 10
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  20. Elisabeth Ekelund2013-06-14 17:53

    1967 är hon född.

    SvaraRadera
  21. Svar: 1967

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/june/23-juni-vinn-bocker-och-haklapp.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  22. Jag är gärna med och tävlar!

    Svar: 1967

    Mvh
    Kristiina Söderström
    krieppola@spray.se

    SvaraRadera
  23. Hon är född 1967.
    Jag delar på FB Tina Carlström.

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Ingela som är född 1967 - gör "riktiga" pekböcker. Tummen upp!

    SvaraRadera
  25. Svar: 1967

    Mvh Karolina
    karolina56@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Hon är född 1967.
    Jag följer dig på bloglovin resan men vet fortfarande inte hur jag vet vilket nummer jag har;-)
    Ha en fin helg!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. svar: 1967

    Extra!
    Tipsat på fb:
    https://www.facebook.com/jenny.sjoberg.52
    Följer redan på Bloglovin, nr 11 att gilla.

    jenjonsberg@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Hon är född 1967.
    / Anna S.

    SvaraRadera
  29. Svaret är 1967.

    Jag delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Jag följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 12.

    Hoppas på tur :)

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Vill jättegärna vara med och tävla :-) Än har vi inga böcker till våran lille så skulle passa så himla perfekt.
    Rätt svar på frågan är Hon är född 1967
    Gillar inlägget som nr 13 och följer bloggen sedan tidigare på bloglovin :-)
    Håller tummarna
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Hon är född 1967!

    Mvh

    Jenny

    SvaraRadera
  32. 1967

    Vi ska på dop i augusti och det här skulle bli en perfekt liten present.

    //L.S

    SvaraRadera
  33. SVAR:1967
    Christina Frisberg jag är med och tävlar och hoppas som vanligt på lite tur!!!
    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMELIKRAM!!!! :)

    SvaraRadera
  34. Ingela P Arrhenius är född 1967.Hoppas på nybörjar tur.Har precis fått mitt första barnbarn,som blir en månad gammal nu den 18 juni.Min mail är cecilia_proden@hotmail.com
    MVH.Cecilia Baldock

    SvaraRadera
  35. Jag är med!

    - Hon är född 1967.

    - Har delat offentligt här: https://www.facebook.com/sara.kramer.334/posts/10151679068786628

    - Följer redan din blogg men har gillat inlägget som gillare nummer 14.

    Mail: sara_kramer@live.com

    SvaraRadera
  36. Jag är med och tävlar!
    Svar: 1967
    Jag följer dig redan på Bloglovin' men har gillat inlägget där.

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Ingela är född 1967.

    tar gärna fler lotter:

    delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/06/236-vitt-eller-svart-bocker.html
    följer redan, blev nr 16 att gilla inlägg

    =)

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  38. Svaret är 1967. Detta paket vore en toppenpresent till väninnan som väntar sitt första barn! Håller tummarna. :)

    johanna @ kenas.se

    SvaraRadera
  39. Svar: 1967

    Ha en fin dag!
    Kram, Anneli

    SvaraRadera
  40. Hon är född år 1967 :)
    hanna_angman@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. linda nordin2013-06-20 08:55

    1967 är hon född. /Linda

    lindanordin90@gmail.com

    SvaraRadera
  42. 1967. Gillat på bloglovin och delat på Face.

    Kram

    SvaraRadera
  43. 1967.
    Länk till min fb-sida:https://www.facebook.com/annajonssonsmail/posts/475065542581729
    Soliga hälsningar
    Anna Jonsson
    tucket@spray.se

    SvaraRadera
  44. Hejsan!
    Är gärna med och tävlar!

    Ingela är född 1967 :)

    Med vänlig hälsning Jessica Lund
    jippie24@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. iaa_pia@hotmail.com2013-06-22 22:31

    Hon är född 1967. :)

    SvaraRadera
  46. Svar: 1967

    Har tipsat om tävlingen på facebook och gillade inlägget på Bloglovin som nr 17

    Tack för att vi får följa dig och din fina familj, samt för all härliga tävlingar! :)

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  47. Hon är född 1967.
    Gillat inlägget på bloglovin som nr 18.
    Nu håller jag och Ella tummarna allt vad vi kan för vi gillar hennes saker skarpt och böcker är en favorit (och kladda så klart :-))
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Hej, hon är född 1967.
    Hälsningar Susanne

    SvaraRadera
  49. jag är med!

    svar: 1967

    länk: http://cattistavlar.vimedbarn.se/23-juni-pekbocker/

    hejcattis@hotmail.com

    SvaraRadera
  50. Svar 1967

    Följer dig på bloglovin och gillar inlägget som nr 19

    Har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/23/pekbocker-236/

    Skulle bli jätteglad om jag vann lite nya fina pekböcker till vår senaste stjärna :-)

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  51. Hon är född 1967.
    /Mathilda
    mathilda.robertsson@gmail.com

    SvaraRadera
  52. Frida Olsson2013-06-23 19:32

    https://www.facebook.com/frida.olsson.5477

    Gillar redan på bloglovin och gillat inlägget som nummer 20.

    Ingela P Arrhenius är född 1967.

    Min mailadress är: juni_82@hotmail.com

    SvaraRadera
  53. Svar: 1967

    Tipsat på min FB här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  54. 1967 marhah0416@hotmail.com

    SvaraRadera
  55. Svar: 1967

    tavlingar(at)officefixarna.com

    https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151511309613543

    SvaraRadera
  56. 1967

    Och jag har delat på FB

    https://www.facebook.com/sven.soderling?ref=tn_tnmn

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  57. Svaret är 1967!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  58. Svar: År 1967 föddes författaren.

    Hoppas på tur nu! /Håkan

    SvaraRadera
  59. Svar: 1967 :)

    Allt gott!

    (Mejl: skumbollen@hotmail.com )

    Mvh Jessica A

    SvaraRadera
  60. Svar: 1967.
    Lena Ä D

    SvaraRadera
  61. Hon är född 1967

    aga2010@live.se

    Med vänlig hälsning
    Anna

    SvaraRadera
  62. Hon är född 1967

    Och jag har delat på fb här:
    https://www.facebook.com/maria.emontelius/posts/352673614859115

    Hoppas hoppas hoppas :-)

    maria.melisia(at)gmail.com

    SvaraRadera
  63. Svar: Hon är född 1967 : )
    Kram från Lena E

    SvaraRadera
  64. Svar: År 1967

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  65. Svar: 1967
    Mail: juliaengvall@hotmail.com
    Namn: Julia Engvall

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!