2013-06-25

Tävla om sju CableCups!

En av mina favoriter när det kommer till smarta inredningsdetaljer, CableCup, ger mina fina läsare chansen att få vinna ett av sju exemplar. Du slipper fula och sneda takkoppar och dina lampor kommer till sin rätt.

Once you've tried CableCup, you won't stop looking up... 

CableCups takkopp är den smartaste och enklaste lösningen för att taklampor skall sitta perfekt i alla tak. Snett som plant.
 1:a- 7:e pris En vit eller svart Cablecup, värde 129 kr/st.
________________________________________

Det är enkelt att vara med:

Nämn en av de tre utmärkelser CableCup erhållit!

Skriv svaret som en kommentar och ange om du helst vinner en vit eller svart CableCup.
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling. 
 ________________________________________

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).

- Gilla CableCup på Facebook.
(Bifoga direktlänken).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 14/7-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

50 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar.
    Gillar dem på facebook: Emely Tuväng
    Följer dig på bloglovin, gillar inlägget.

    Svar:
    Swedish Design Award
    Årets sak 2010
    Red dot design Award 2010

    SvaraRadera
  2. Årets sak 2010

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Årets sak 2010
    Reddot designs award
    swedish design award

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/06/26/cable-cup-147/

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Följer dig sen förut på Bloglovin och gillar inlägget som nr 4

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  4. Elisabeth Ekelund2013-06-26 17:55

    Årets sak 2010.
    Gillar CableCup på fb och hoppas på en i vitt.

    SvaraRadera
  5. Svar: Reddot Design Award, Swedish Design Award, Årets Sak.
    Skulle verkligen behöva en till min snedvägg :)

    Tjäna.. Lars

    SvaraRadera
  6. Reddot design award, Swedish design award och Årets sak.

    Smart grej, Kerstin

    SvaraRadera
  7. Jag är med, vilken supergrej! En av utmärkelserna de fått är "Årets sak 2010" och en vit skulle jag verkligen få användning för här hemma.

    Har gillar på FB (vet inte hur man bifogar direktlänk till det men gillade med namnet Liie Larsson) och gillade inlägget som nr 5 på bloglovin'. liie.blogg(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  8. utmärkelser:
    •reddot design award winner
    • swedish design award
    • årets sak 2010

    Email om jag vinner: juliaengvall@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med. De har bland annat utmärkelsen årets sak 2010. Gillar som nummer 5 eller nummer 6 (hann inte se och min mobil fungerar inte bra ihop med bloglovin) och följer dig sedan tidigare. Skulle gärna vilja vinna en vit. lolinondoda@spray.

    SvaraRadera
  10. Årets sak 2010

    robinjo@sverige.nu

    SvaraRadera
  11. Cable Cup har bland annat vunnit "Swedish Design Award"
    Tipsat på FB!
    Gillat på FB! https://www.facebook.com/CableCup

    annika.rane@me.com

    SvaraRadera
  12. Cable Cop blev Årets sak 2010 och jag har en taklampa i köket som skriker efter en Cable Cup!

    Gillar CableCup på FB och har delat tävlingsinlägget här:
    https://www.facebook.com/jenny.thorsell.1/posts/138572956343104

    Hoppas, hoppas på vinst.
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  13. Frida Bergner2013-06-27 21:26

    Självklart vill jag vara med.

    * En av de tre Utmärkelser är: Swedish Design Awards
    * Jag önskar gärna vinna en i vitt.


    * Gillar CableCup på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/CableCup?ref=nf
    * Delar tävlingen på min FB-sida: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151693034279767
    * Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr: 8

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hejsan.

    Tack för en informativ och inspirerande sajt :)

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av en åtråvärd Cable Cup!

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Red Dot Award år 2010.

    Vänliga helghälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Hej!

    Svar: En av utmärkelserna är Swedish Design Award.

    jag skulle så gärna vilja vinna en vit Cable Cup.

    Ha en fin sommar!
    Anna

    allatidersanna@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Svar: Red Dot Award

    Önskar en svart!
    Hoppas på tur nu! /Håkan

    SvaraRadera
  17. Årets sak 2010

    Delat tävlingen på FB

    En svart vore kul att få!

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  18. Årets Sak, en förståelig utmärkelse från Designtorget!

    Önskar vit.

    Allt gott!

    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Hejsan!

    Reddot design award winner 2010!

    En vit vill jag vinna!! =)

    /Andreas

    astrumplainena(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Ann-Katrin J.2013-06-30 20:01

    Årets sak 2010

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  21. Swedish Design Award

    Jennie /snabelbabels(a)live.se
    Vill vinna en vit Cablecup!

    SvaraRadera
  22. Svar: Swedish Design Award, RedDot Design Award, Årets Sak.

    Vit kommer väl till pass!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Svaret är ex Swedish Design Award!

    Båda färgerna går lika bra.

    MVH Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Frida Olsson2013-06-30 22:36

    Gillar som nummer 8 på inlägget i bloglovin. Gillar på facebook och har även delat där.

    Swedish designt award är ett pris cable cup har fått. =)

    juni_82@hotmail.com är min mail

    SvaraRadera
  25. När du skrev om den här häftiga grejen för ett tag sen så blev jag alldeles kär! Samma dag hade vi varit ute i den nybyggda gedigna gäststugan och satt upp en fin smideslampa över det lilla bordet där. Det är snedtak och vi blev inte alls nöjda med upphängningen för det såg inte så snyggt ut. En sån här skulle ju lösa problemet!!

    Svaret på frågan är: reddot design award, Swedish design award och årets sak 2010
    Jag har delat tävlingen offentligt här:
    Jag följer dig redan på Bloglovin' men gillade inlägget som nr 9

    Jag skulle hemskt gärna vilja vinna en svart, eftersom kedjan och kabeln till lampan är svart.

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Svar: Årets sak 2010

    Delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151524984088543


    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  27. Svar: Årets sak 2010

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/july/14-juli-vinn-en-cablecup.html


    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med och tävlar om en CableCup i vitt. CableCup har erhållit utmärkelse ibland annat för Swedish Design Award.

    Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer bloggen på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 1.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Red dot award är en av de tre utmärkelserna!

    Gilla rpå Fejjan.

    Mvh Sebbe

    SvaraRadera
  30. Kristina T.2013-07-03 20:07

    reddot design award winner.

    Kristina Turesson

    SvaraRadera
  31. Jag är med!
    Svaret på tävlingsfrågan: Årets sak 2010.
    Vill helst vinna en svart CableCup.
    Blev nummer 239 som gilla dem på fb. (Jenny Alexandersson). Direktlänk:
    https://www.facebook.com/CableCup?ref=nf
    Delade tävlingen här: https://www.facebook.com/jenny.alexandersson.31/posts/433282066779758
    Följer dig redan via bloglovin' men gillade inlägget & blev då nummmer 11 att gilla!

    mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  32. Svar: Reddot design award winner 2010!

    SvaraRadera
  33. 1.Swedish Design Award!
    Önskar en vit Cable Cup om jag vann
    2. Gillar dig på Bloglovin sedan länge och blev nr 12 att gilla inlägget
    3.Har tipsat om tävlingen på facebook
    http://www.facebook.com/miriam.axelsson.9/posts/503131503093018

    Kram!
    miriamaxelsson(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  34. 1. Swedish Design Awards
    2. Gillar på fb (Anneli Ek)
    vanitas@live.se

    Ha en bra dag!!

    SvaraRadera
  35. Fin fin tävling!:
    Svar:
    1.Swedish Design Award

    Har gillat på FB och önskar vit om jag vinner

    //Elin M

    SvaraRadera
  36. Jeg er med og svarer Red Dot Awards. Jeg tar 3 ekstrasjanser og følger deg reda, gillat och deltat på Facebook (Hilde Moholt)

    Kram

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Jag är jättegärna med, jag älskar såna här smarta prylar! De vanliga i plast vill ju aldrig sitta bra, alltid glipar det nånstans och när man hållit på ett tag med att få det bra så lossnar sladden ur uttaget istället :/

    En utmärkelse som CableCup fått är Red-Dot Design Award. Gillar & delar på FB och hoppas på massor med tur!

    Mvh
    Katja

    SvaraRadera
  38. Jag är gärna med och tävlar om en vit.
    Svar: Swedish Design Award
    Är redan följare på BL.
    FB: C Care Regn
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/07/14-juli-vinn-cablecups.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  39. jag är med.
    svar: Reddot design award winner 2010, swedish design award och årets sak 2010
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  40. 1. Svar: Swedish Design Award

    2. Gillar pa FB - Sofie Altuntas

    3. Delar pa min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/488961801180714

    4. Följer pa bloglovin som nr 420 och gillar inlägget som nr 13

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  41. Jag är med! :)

    Ett av priserna de vunnit är "Årets Sak 2010"

    Jag har länkat här: http://tavlingsbloggen.soclog.se/p/2013/7/?link=1373622377

    jennysen81@gmail.com

    SvaraRadera
  42. Jag är gärna med och tävlar. En av utmärkelserna är swedish design award. hoppas på tur <3 mvh anette nordin family_nord3@hotmail.com

    SvaraRadera
  43. Reddot design award 2010, Swedish Design award, Årets sak 2010.

    Visste inte ens att detta fanns, otroligt bra lösning på en av våra lampor som hänger knasigt. Skulle gärna vilja ha en vit om jag vann.

    Lycka till allihoppa!

    A.andersson@live.com

    SvaraRadera
  44. Hej!

    Svar: Swedish Design Award

    Jag önskar en vit!

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har delat och tipsat om tävlingen på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/361644420605724

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Ack fick otursnummer 13 bland dem som gillar det här inlägget på Bloglovin. Hua! Hoppas ändå på en chans då jag älskar CableCup som länge varit på min önskelista. Har en rätt ny lampa med svart tygsladd så den svarta hade varit så fin (eller helst en läckert röd om de skänker den färgen).

    Svaret är reddot design award winner 2010, Swedish Design Award och Årets Sak 2010 <3

    Gillar och delar på Facebook - Britta Högström

    SvaraRadera
  46. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Svar: Swedish Design Award.
    En vit vill jag gärna vinna :)
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  47. Årets sak 2010.

    carinbjurstrom@hotmail.com

    Vill vinna en vit!

    SvaraRadera
  48. 1. Årets Sak
    Har gillat Cable Cup på facebook sedan tidigare
    Om jag skulle ha turen med mig så önskar jag mig en svart! :)

    Ha´en fin kväll!

    Inger A

    SvaraRadera
  49. Ett av priserna är Swedish Design Award och jag skulle vilja ha en vit om jag vinner.
    XOX Lena

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!