2013-06-04

Ultraljudet!

Det ligger en liten bebis i min mage, en sprattlande liten figur som verkar må fint.
Lättnaden är enorm. Blir fnittrig och lycklig, en miniatyrperson av samma sort som de tre godbitarna jag redan har. Vilken lyx!

Att se att det ligger någon där gör det hela så verkligt, alla symtom skulle lika gärna kunnat vara där även utan bebis, det finns så mycket som kan gå fel.

H*n är beräknad till mitten av december precis som vi själva räknat ut men mina kids verkar ju komma tidigare för varje gång så hon kanske kommer redan i november. Det vore bra så att inte tre av fyra fyller år i december, det blir lite trångt.

Nej, jag ropar inte hej förrän h*n ligger på mitt bröst och skriker men jag tillåter mig själv att längta.
- vs -

8 kommentarer:

  1. Underbara lilla pyret <3
    Kan riktigt se det svarta håret o den bleka hyn, med en härlig sångröst.... Jag är lite kär i din lilla miniatyrR ;-)
    Härligt att allt var bra.
    Släpper inte tummarna förrän h*n är ute.

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Åh va härligt !! :)

    TACK !! det känns grymt att klara milen, på en helt okej tid dessutom ! Det trodde jag ALDRIG i julas när jag hellre låg i soffan med en skål skumtomtar på magen ;) Men viktigast av allt - jag slog C´s tid på stadsloppet förra året med hästlängder - nåväl, 8 minuter !! HURRA !! ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Såklart!härligt! Börja njuta nu:) kram Suzi (gick in i vecka 18 igår.. Oj vad tiden rusar....)

    www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  4. Åhh, så mysigt :) kram Diana

    SvaraRadera
  5. Åh, så underbart!! :) KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!