2013-06-11

Vardagsglädje!

De här böckerna fick jag hem från Cdon igår och jag ser fram emot att börja läsa dem. Älskar när jag halkat efter i de deckarserier jag följer och har en hel hög att plöja igenom. Det är sann vardagsglädje för min del.
Rekommenderar varmt Cdon när det gäller pocketböcker, snabb leverans och bra priser.
Jag handlar alla mina deckare där.
Resten av dagen ska spenderas åt planering, det är ungefär det jag har energi till. Det ska bakas till barnens skolavslutning på fredag, vi får de finaste gästerna nästa vecka och det skulle vara skönt att ha lite fikabröd i frysen tills de kommer och gärna ha andra måltider åtminstone bestämda. 

Vinnare i två tävlingar ska utses, ett par produkter recenseras och en ny tävling ska läggas upp.

Lite datatid och barntid blir det. Märk väl att jag undviker lägenhetsstädningen helt och hållet.

Gör nya böcker dig lika glad som de gör mig?
- vs -

11 kommentarer:

  1. Det är ju helt klart den bästa posten; böcker. Fast nu för tiden blir det väldigt få svenska och väldigt många engelska.

    SvaraRadera
  2. Jag älskar att förlora mig i böcker, fastnar jag i en bok skulle jag kunna läsa hela dagarna tills den är slut. Men det kan gå ganska långt mellan böckerna jag läser...

    Jag hade bakat choklad cup cakes med vanilj frosting(färgad grön), choklad cheesecake och jordgubbsgrottor :) Cup Cakes rekommenderar jag, man kan variera dom så mycket efter smak och så är dom så fina att se på :)

    SvaraRadera
  3. Det är riktigt roligt med böcker, men jag har mina perioder och nu har jag en sån period då jag känner att tiden inte riktigt finns till men sen när tiden finns så ska jag allt ta och beställa hem några som jag förlora mig i :-)

    SvaraRadera
  4. Älskar mina böcker <3
    Har dock inte haft tid eller ork att läsa de senaste åtta månaderna...:/

    SvaraRadera
  5. Jag är en riktig "bok mal" i perioder ! jag älskar att ligga ute i solen oc läsa böcker, men tyvärr har jag betydligt svårare att få det att gå ihop nu för tiden när man hela tiden måste hålla ett öga på viggo så han inte hittar på hyss ;) Men ett par böcker ska jag nog åtminstone hinna plöja igenom i sommar.
    Jag har bland annat camilla läckbergs nya bok på "listan -att läsa" :)
    Kram

    SvaraRadera
  6. Härligt med lite nya böcker :) kram Diana

    SvaraRadera
  7. Vad kul med en hög med böcker!

    Det är många av mina svenska favorit författare som precis släppt nya böcker :D

    SvaraRadera
  8. 2 soldater är bra, inte färdig med den ännu men snart så :) Har lästa alla böckerna av Roslund & Hellströms. Trevlig läsning!

    SvaraRadera
  9. Svar ja! Fast jag köper nästan aldrig böcker, för det har jag inte råd med. Jag lånar från biblioteket, men allra gladast blir jag när jag vandrat runt bland bokhyllorna ett tag och helt på måfå hittar en bok som jag verkligen vill läsa.
    Enda gången jag handlar böcker är när jag vet att jag vill läsa en hel serie böcker, och att väntetiden på att få läsa bibliotekets böcker är för lång. Vill läsa nunu!

    SvaraRadera
  10. Älskar nya böcker! Känns väldit lyxigt ;)

    SvaraRadera
  11. Jag kan känna en enorm saknad efter att läsa böcker, men sedan jag blev gravod med Egon har jag endast läst två böcker, och det var medans vi låg kvar på BB....

    Jag tycks inte finna någon ro, men det kommer väl så småningom.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!