2013-07-22

Äntligen semester!

Lagom tills att vi lämnar vår höstkalla hemby så väljer solen, efter tre veckors regn och som varmast 8 grader, att skina. På riktigt. Tack för den. 

Just nu har vi en lång biltur framför oss, 50-60 mil som ska avverkas med små barn och allt vad det innebär. Smart som jag är fick jag just den geniala idén att de pauser vi utan tvekan kommer vara tvungna att ta gärna får sammanfalla med loppisar efter vägen. Jag har inte besökt någon loppis på längelänge och definitivt inte sedan vi flyttade in i huset så jag har många ytor som vill ha gamla saker. Fynda, shoppa och återanvända i ett, det gillar jag. 

Semestern har alltså börjat, huset är överlämnat i goda händer och jag hoppas av hela mitt hjärta att familjen får uppleva lite varm sommar under de kommande veckorna.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Härligt med semester! Hoppas du hittar någon bra loppis så du gör några fynd :)

    SvaraRadera
  2. ha det underbart nu - kör försiktigt - och NJUT !!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Det är ju så typiskt MEN, ha det nu så underbart och njut av att bara vara :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!