2013-07-24

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Fina besöket barnens mormor och morfar gav.

Blev jag irriterad på:

Att jag var uppriktigt avundsjuk på hur resten, som det verkade, landet hade högsommarvärme medan vi stirrade på regn och åter regn.

Lärde jag mig:

Att jag blir åksjuk av bilresa i kombination med Wordfeud.

Undrade jag: 

Om det redan är dags för nästa period av illamående i graviditeten.

Önskade jag: 

Att Liten sover hela natten i fortsättningen. Önskar så...

Den kommande veckan hoppas jag:

Att vi får en fin sommarvecka i huvudstaden!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. Åh,var inte avundsjuk!
    Man mår inte bra av värmen härnere :-(
    Hade jag varit gravid i dessa 27 grader hade jag blivit helgalen,nu är jag bara halvtokig.... ;-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!