2013-07-29

Min graviditet vecka 19

En ocensurerad veckobok över min pågående graviditet. På måndagar går jag in i en ny vecka så det här handlar om veckan som gått.

Vecka 19

Bilresor är ingen höjdare, jag får ont i rygg, höft eller vad det är, och mår illa. Blir väldigt lätt åksjuk, vilket inte brukar vara något problem i normala fall. Resten av dagen, efter en biltur på över en halvtimme, är jag slut i kropp och sinne.

Jag har börjat må illa efter att jag ätit, blir less och hoppas att det är tillfälligt.

Annars är det här en väldigt bra period i graviditeten, storleken på magen är hanterbar och jag trivs med mig själv.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Så skönt att det är en bra period i helhet :)

    SvaraRadera
  2. Tänk att man kan förändras så mycket under en graviditet. Jag har en kompis som är hemskt djurallergisk men när hon väntade första barnet försvann det (efter att hon fått lilla L kom allergin tillbaka igen). :)

    Hoppas att illamåendet är något tillfälligt!
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!