2013-07-03

Tävla om 2 x 2 biobiljetter till EPIC - Skogens Hemliga Rike!

Tävlingen är avgjord, vinnarna ser du här.

Vi har fått fyra (4) biljetter till filmen EPIC - Skogens Hemlig Rike som tyvärr inte visas i närheten av oss. Tänker därför att några av er skulle få glädjen av dem istället.
Från skaparna av ICE AGE och RIO kommer historien om striden mellan goda och onda krafter djupt inne i skogens hemliga rike. När en tonårstjej magiskt transporteras dit måste hon slå sig ihop med ett brokigt gäng av roliga och knasiga karaktärer för att kunna rädda deras värld… och vår.
1-2:a pris: Två (2) fribiljetter till EPIC - Skogens hemliga rike, värde ca 190 kr/vinst.

Det är superenkelt att vara med:

Skriv en valfri  kommentar.

Kontrollera gärna att filmen visas på en biograf nära dig.

Kommentar nr 9 och nr 38 vinner biljetterna. 

Observera att det endast är tillåtet att kommentera en gång/IP/person. Tävlingen avslutas när minst 38 personer kommenterat.
.
Lycka till vänner! 
- vs -

42 kommentarer:

  1. Här visas filmen och vi "chansar" gärna !
    Ha en mysig kväll fining !
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vilka roliga tävlingsregler, och attan så svårt att vara taktisk. Det har gått 20 minuter sedan du la upp tävlingen, kan jag då ha turen att bli nummer 9.


    Jag vill gärna vinna :)
    Gå på bio är alltid trevligt, men något vi gör sällan.

    Må gott!

    SvaraRadera
  3. Den går hos oss så jag kniper tummarna och hoppas vi blir nummer 9 eller nummer 38.

    SvaraRadera
  4. ohhhh dom biljetterna skulle jag och min dotter hemskt gärna vilja vinna :-)

    SvaraRadera
  5. ...gillar din blogg. :-)

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  6. Åh, denna skulle jag vilja vinna biljetter till =)

    SvaraRadera
  7. jag vill jätte gärna vara med och hoppas på att vinna dessa till mig och mina underbara barn så håller tummarna..

    kram och trevlig sommar
    Veronica
    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  8. Jag vill vara med :)

    liindaa.n@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med och hoppas på att få gå på bio inom kort

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  10. jag hoppas verkligen att jag är 9 eller 38!

    tack för en fin blogg. =)

    lisette
    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Oh! Hoppas på tur nu då. Skulle vara nice att gå på bio med grabben! :)

    SvaraRadera
  12. Håller tummarna !!

    claes_asplund@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag vill vara med så jag skriver såklart en kommentar! :D

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  14. Snygg hemsida, hoppas jag vinner :)

    SvaraRadera
  15. Vill gärna ta med mig dottern på bio! <3

    (blogtastic (@) live.com)

    /J.D

    SvaraRadera
  16. Jag är med!
    Skulle så gärna vilja ta med min lillasyster på denna filmen! :)
    Har kontrollerat att den visas i Karlstad. :)

    min mail: jennytavlar@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Skulle vilja gå och se den filmen med dottern.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. jag vill vara med och tävla! :D min mejladress är cecilia_andersson@outlook.com
    Jag har två flickor i åldrarna 12 och 9 år och det skulle vara super kul att vinna biljetterna till dom :) Familjemys :D

    SvaraRadera
  19. Vill vinna! !!!

    Jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Jag vill gärna vinna biljetterna! Mailar min adress och e-mail. Ha en jättebra sommar! MVH Anna A

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Hoppas på turnummer! Glad sommar!

    Hälsningar
    Jennie, busigt ( a ) spray punkt se

    SvaraRadera
  22. Sandra Kaun2013-07-04 14:58

    skulle vara så roligt att kunna bjuda min lilla systerdotter på denna bio trots att jag aldrig får några pengar över på min lön

    sandra88@home.se

    SvaraRadera
  23. Det vore roligt att vinna!

    SvaraRadera
  24. EA
    gillar att vinna!
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Ohhh, jag vill vinna :-) jag skulle gå med min dotter :-) fitnesscard@live.se

    SvaraRadera
  26. Vill bjuda mina 2 pojkar på bio när de ställt upp och ta hand om hunden och lagat mat när jag mest legat i sängen och varit dålig. De är de värda guldklimparna!




    2carina@spray.se

    SvaraRadera
  27. Nu håller jag tummarna för att jag får biljetter!!

    SvaraRadera
  28. Jag är gärna med!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. jag är med
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  30. Åh min son älskar ju både bio och film, hoppas.....men? kommentar no 38? Kan man kommentera fler ggr då? ;)

    SvaraRadera
  31. går gärna på bio!

    stira@live.se

    SvaraRadera
  32. Hej!

    Jag går gärna och ser denna film!

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Då ökar jag någons chans att vinna. Förstår inte riktigt om det finns fler kommentarer efter nr 9, alltså är de dolda?
    Utifall att: Maria (marishkasenator@gmail.com)

    SvaraRadera
  34. Jag vill gärna vinna biljetterna. Den filmen har min dotter velat se länge. Har mailat min e-mail och adress till dig.

    Ha en bra sommar!

    Anna A

    SvaraRadera
  35. Vad spännande! Hoppas jag är nr. 38 :)

    SvaraRadera
  36. Kul idé med tävlingsurvalet:)

    SvaraRadera
  37. Kul idé hur du väljer vinnare:)

    SvaraRadera
  38. Är superduper gärna med!
    Tror dock dessvärre att ingen kommer kommentera eftersom alla vill vara den 38e kommentaren och då går nog biljetterna till spillo..ett tips är att Lotta bland oss som kommenterat! Kraaam/ Caroline
    carolinesegs@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Vi vill jättegärna gå på bio och se Epic!
    Kram//
    hilde_jensen@hotmail.com

    SvaraRadera
  40. Hej,

    Jag vill gärna se Epic med en kompis!

    Ha en skön sommar!

    Linnea A

    SvaraRadera
  41. Oj, håller tummarna nu!!
    tillelle@yahoo.se

    SvaraRadera
  42. Jag skulle gärna vilja vara med!

    Mvh jessamy_@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!