2013-07-02

Testar just nu!

Just nu utvärderar jag bland annat produkter från No7, ett brittiskt märke jag känt till länge men av någon anledning inte provat ännu. Det är en av mina vänners favoritmärken så förväntningarna är höga.
Produkter ur serien Protect & Perfect som är framställda för att skydda ung hud och motverka de första tecknen på åldrande. Day CreamNight Cream och Eye Cream
Ekologiska Marilou Bio är ett märke jag tidigare utvärderat en del produkter från men har inte varit jätteimponerad. Första intrycket av den här oljan är däremot över förväntan.
Marilou BIO Multipurpose Oil är en kombinerad arganolja och sesamolja som både skyddar och vårdar huden.
Recensioner kommer inom kort.
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!