2013-08-18

Kalasfika, check!

Då var söndagens fika avklarat. Idel trevliga gäster och glada barn, mycket kaffe och sötsaker så nu är preggomorsan trött och ligger i soffan.
Även Liten blev helt slut av alla intryck, hon är verkligen inte van vid många människor. Vår lilla lantistjej somnade halv sju men vaknar med all säkerhet om en stund med ny energi. Hon är snart 20 månader och har ännu bara sovit en hel natt vid ett enda tillfälle. 

Sömnbrist till trots så mår jag riktigt bra, trivs så bra i vårt hem och jag känner att jag äntligen landat. Kommit hem och jag njuter av det.

Hoppas även du haft en fin söndag och är redo för den nya veckan som börjar om ungefär fyra timmar. Själv ska jag smyga iväg och sova...
- vs -

2 kommentarer:

  1. men herregud va gott !! Biskvier är mina absoluta favvo kakor !! Ljuvliga :)
    Ha nu en lugn och mysig kväll !!
    KRAM

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!