2013-08-05

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att vi fick chansen att njuta av högsommar.

Blev jag irriterad på:

Att jag inte testade min bikini innan vi åkte hemifrån.
Nederdelen visade sig vara för stor och snåla jag vill inte köpa en ny eftersom jag har flera liggandes hemma.

Lärde jag mig:

Att jag kan vara utan normal täckning i en hel vecka.
Jag blev nästan inte ens irriterad.

Undrade jag: 

Varför folk tvättar sig med tvål och schampo i de små duscharna vid offentliga utomhuspooler/äventyrsbad?
Speciellt när det finns omklädningsrum med separata duschar tillgängliga.

Önskade jag: 

Att svenskodlade jordgubbar fanns tillgängliga året runt.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att bilresan hem går smidigt och att vårt hus välkomnar oss!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. ja det har verkligen varit en jättefin sommar vädermässigt! det måste vi komma ihåg i vinter när det blir kallt och ruggigt :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!