2013-08-19

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att jag mår så himla bra, trivs i vårt hem och ser till att njuta av det på riktigt.

Blev jag irriterad på:

Chipet på mitt bankkort har slutat fungera och alltför många butiksanställda har ingen aning om hur man istället använder magnetremsan vid betalning. Då står jag där och kan inte betala trots ett pengar proppat med cash. Typ.

Lärde jag mig:

Att ställa fram fikabröd som i mina ögon inte är perfekt.
Framsteg minsann.

Undrade jag: 

Vilket som är det bästa våffeljärnet?
Måste skaffa ett nytt.

Önskade jag: 

Fler timmar/dygn.
Önskan ej uppfylld.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att huset blir färdigmålat och arbetet på övervåningen kan återupptas.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Om du hittar ett sätt att få fler timmar på dygnet så lova att dela med dig om det i bloggen! ;)

    // Kim :)

    SvaraRadera
  2. Hihi...jag måste också lära mig att ställa fram fikabröd även om det inte är perfekt. Och fler timmar på dygnet skulle jag också behöva just nu:) kram kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!