2013-08-05

Min graviditet vecka 20

En ocensurerad veckobok över min pågående graviditet. På måndagar går jag in i en ny vecka så det här handlar om veckan som gått.

Vecka 20

Huden kring magen ömmar och det känns som att den sträcks ut. Det har jag inte varit med om vid tidigare graviditeter men det beror kanske på att huden, trots att bebisarna kommer tätt, dragit ihop sig efter viktnedgången i somras.

Har några dagar av en förlamande trötthet. Får mig att fundera över mitt järnvärde, borde ha varit på allmän MVC-koll men det får vänta tills vi är hemma igen. TSH-värdet borde även ha kontrollerats den här veckan.

Varje kväll när jag lägger mig får jag sammandragningar och lillebror kickar loss därinne. mysigt!
- vs -

2 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!