2013-08-12

Min graviditet vecka 21

En ocensurerad veckobok över min pågående graviditet. På måndagar går jag in i en ny vecka så det här handlar om veckan som gått.

Vecka 21

Till och från hugger det till i magen, tycker mig känna igen det från tidigare graviditeter och är inte orolig även om jag blir lika förvånad och faktisk ganska rädd varje gång.

Tröttheten är jobbig. Ögonlocken vill liksom falla igen även om jag står upp. Ska skärpa mig och boka tid hos MVC direkt.

Det ligger en väldigt livlig lite grabb därinne, han kickar mycket och ofta och det är mysigt att han ger sig till känna. Jag trivs med min lille bebis i magen. Trots att början av graviditeten var vidrig så måste jag säga att den nu är den bästa hittills och jag hoppas att det fortsätter på samma vis de resterande veckorna.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Haha... ny energi vette tusan, men jag skulle helt klart behöva det efter
    4 km morgonlöpning och 9 timmars sträckkörning på jobbet ;)
    men skam den som ger sig, nu har jag ju gett mig i i den här träningskarusellen ;)
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Oooh vad tiden går undan här!
    Hoppas du mår bra trots trötthet <3
    kram!

    SvaraRadera
  3. Mysigt :), ang mitt viktmål så är mål nr 1 att vågen ska börja på en femma, sen får vi se kram Diana

    SvaraRadera
  4. Hoppas att du får mer ork och att graviditeten fortsätter att vara lika behaglig framöver.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!