2013-08-19

Min graviditet vecka 22

En ocensurerad veckobok över min pågående graviditet. På måndagar går jag in i en ny vecka så det här handlar om veckan som gått.

Vecka 22

Hb-värdet ligger på 115 vilket är lågt men inte superlågt. Jag har beställt de järntabletter som fungerade bra för mig under förra graviditeten, Floradix Kräuterblut-tabletter, och jag hoppas att de kommer hjälpa även den här gången.

Den här veckan bjuder på ett gott humör, trötthet och en hel del sammandragningar. Jag trivs så bra med livet just nu, är inte speciellt tung och det är så mysigt med min lilla kickerkille i magen. Den här mittentiden av graviditeten är den bästa.

Total viktuppgång: 6 kg.
- vs -

2 kommentarer:

  1. Är 115 i HB lågt?
    Saknar verkligen att vara gravid.. Det är en magisk tid...

    Sv: Ja men visst är det. Är som sagt fortfarande så jag blir chockad när jag går upp och ser det LJUSA!
    :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!