2013-08-25

Moheda Jennifer - Gotta Love 'em!

Sommaren blev kort för oss men jag hann ändå njuta av någon vecka med sommarskor och då hade jag mina Brandy-färgade Jennifer från ursvenska Moheda. Känner mig så fin i dem och de har en klack som är precis lagom hög för att göra skillnad för min hållning utan att jag får ont i ryggen. 

Just den här modellen är något liten i storleken så de krävde att en skomakare lästade ut dem innan de satt riktigt bra.
Även om sommaren är slut så funkar Mohedas trätofflor perfekta som inneskor. De är fina, jag kommer upp en bit och så har de en praktisk gummisula. Rekommenderas!
- vs -


2 kommentarer:

  1. Fina !! Jag skulle behöva att par lite rejäla, men snygga och sköna skor ! :)
    haha... ja, är man ute och går före 7 på morgonen tycker jag gott att man kan behålla pyjamasen på ! I alla fall nu när det fortfarande är varmt och skönt ute :)

    Trevlig kväll !

    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!