2013-08-27

Nya böcker!

En ny hög med pocketböcker har letat sig hem till mig. 
Under sommaren har jag läst så mycket jag hunnit med och har, trots att jag gått igenom en hel del olika bokhyllor, ändå stått utan läsning ibland. Märker direkt att det gör mig rastlös. Behöver en spännande bok som lockar mig till sängen annars fastnar jag här vid datorn eller wordfeud och det är inte alls lika avslappnande.

Har köpt böcker av tre för mig nya författare som jag hoppas blir nya favoriter, det är bok 2, 4 och 6 i högen jag inte tidigare läst något av. 

Har du läst något av dem (Jillian Flynn, Kaaberbol & Friis eller S.J Bolton)?
- vs -

3 kommentarer:

  1. Skönt(och avslappnande!) att läsa, jag har tyvärr inte alls ro till det just nu...

    HAHA, ja det kan man ju fråga sig! Du får lägga ut en kjol(eller klänning) i bilen så det finns där OM det skulle behövas ;D

    SvaraRadera
  2. Perfekt att krypa ihop i soffan med en bok !
    Jag har dock inte läst någon av dem :)
    Ha en skön dag!! KRAM

    SvaraRadera
  3. Vad härligt med nya böcker! Jag älskar att läsa, men har faktiskt inte läst en enda av dem!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!