2013-08-04

Shoppingtips!

En av mina familjefavoriter ska tyvärr stänga sin butik och har utförsäljning. De säljer otroligt sköna, fina och ekologiska plagg för hela familjen.
Jag ska bland annat klicka hem en kåmpått mysoverall till Liten, t-shirts till mannen och harembyxor till mig som jag tror matchar min gravida mage. 

De stora kidsen älskar ju sina mjuka kåmfyraller så självklart ska även Liten få en. Resten av familjen har hoodies och alla har finfina mössor.
Besök KÅMFY och fynda.
- vs -

5 kommentarer:

  1. Tack för tipset ! Jag måste kolla in och se om det finns något för viggos "höst garderob" :)
    Jag hoppas allt är bra med dig och magen i värmen !!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset ! Jag ska kika in och se om det finns något fint till Viggo :) annars hoppas jag att allt är bra med dig och magen ? :)
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Fynda är alltid kul, bäst att kika in kramis Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!