2013-08-24

Tävla om 5 kit iWhite Instant Teeth Whitening!

Dags för en tävling där fem av er vinner ett varsitt kit iWhite Instant. Jag har själv testat produkten och är nöjd med resultatet, min recension kan du läsa här.

Som vanligt är det enkelt att vara med så ta chansen att få vitare tänder lagom till höstens festligheter!
iWhite Instant
- Har kliniskt visats ge snabbt vitare tänder.
- Upp till 8 nyanser vitare på bara 20 minuter per dag.
- Aktiv fläckborttagning.
- Stärker tänderna.
- Enkelt: Behandling i ett steg, klar att använda, behöver inte blandas.
- Bekvämt: Mjuka genomskinliga skenor i en storlek som passar alla ger bekväm tandblekning.
- Gör både fram- och baksidan av tänderna vitare.
1:a - 5:e pris Ett professionellt kit iWhite Instant Teeth Whitening för hemmabruk, värde 499 kr/st.
________________________________________

För att vara med ska du:

Nämn ett av det sätt iWhite skiljer sig från andra tandblekningsmetoder!

Skriv svaret som en kommentar, kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
 ________________________________________

Extralotter:
(Varje moment ger en extralott).


- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 1/9-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

49 kommentarer:

  1. Måste såklart ge detta en chans!
    Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.

    Jag gillar inlägget som nummer ett :)

    SvaraRadera
  2. Åh, vad roligt! Är med och tävlar. :)
    iWhite skiljer sig från andra tandblekningsmetoder då iWhite innehåller kalcium som stärker tänderna.
    Jag följer dig blogg på bloglovin sen tidigare, är även den andra att gilla detta inlägget där.
    Har även gjort ett inlägg om tävlingen på min blogg:
    http://testu.blogg.se/2013/august/tavling-hos-vitt-eller-svart-3.html#comment

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna,känns bra för mig som har dåliga tandanlag! ;-)

    Blev nr 3 att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  4. Eva Hjalmarsson2013-08-25 08:17

    Används i ett steg

    eva.hj@home.se

    SvaraRadera
  5. Snabbare vita tänder även på insidan samt stärker dom samtidigt

    SvaraRadera
  6. Amanda Andersson2013-08-25 11:00

    Den innehåller kalcium och stärker därför även tänderna.

    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  7. 1. Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    2. Bloggat här: http://syrligakarameller.wordpress.com/2013/08/25/tavling-4/
    3. 4:e gillare av inlägget på Bloglovin'
    (blogtastic (@) live.com)

    SvaraRadera
  8. Ett av sätten det skiljer sig på är: Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Jag har tipsat om tävlingen på min FB, Tina Carlström.

    Håller tummarna nu =)
    Tina

    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Den innehåller kalcium som stärker tänderna!
    Hälsar Maria L.

    SvaraRadera
  10. Åh, jag vill vara med då jag alltid har haft komplex för mina "gula" tänder som jag tycker att jag har, vilket är trist då jag älskar att le då jag tror att leenden smittar av sig :))

    Svaret på "frågan" är att; den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Jag följer dig redan på bloglovin, kraam!

    SvaraRadera
  11. Svaret är:
    Den ger snabbt vitare tänder och tar aktivt bort fläckar: Med sin unika kalciumteknik ger denna metod vitare tänder snabbt och naturligt, helt utan väteperoxid.
    • Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    • iWhite Instant används i ett steg: Du behöver inte koka skenor, använda sprutor eller borstar, mäta upp gel eller använda specialtandkräm eller munskölj.
    • Skenan är utformad för att ge vitare tänder både på fram- och baksidan av tanden. Det är viktigt eftersom tänderna är halvt genomskinliga och fläckar på baksidan av tanden kan speglas även på framsidan.
    • Den är enkel och lätt att använda: Skenorna som passar alla är mjuka och flexibla.
    • Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.
    • Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.


    Delar tävlingen på facebook

    SvaraRadera
  12. Toppen tävling! ;)

    Väljer att nämna det om "ett steg" , att inte behöva koka skenor, mäta upp gel eller annat krångligt. För det är det jag tycker låter absolut smidigast med iWhite instant.

    "iWhite Instant används i ett steg: Du behöver inte koka skenor, använda sprutor eller borstar, mäta upp gel eller använda specialtandkräm eller munskölj."

    Länkar i bloggen och gillar inlägget som nr. 6 på bloglovin. För följer har jag gjort länge :)

    Håller tummarna för den här fina vinsten!
    Kram Frederica

    SvaraRadera
  13. Jag är med :) Delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    En av skillnaderna är att det innehåller Kalcium vilket stärker tänderna.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  14. Svar:
    Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Tipsar här:
    http://blogg.alltforforaldrar.se/beatricetavlingstipsarblogg/2013/08/26/iwhite-instant-1-september

    Jag gillar som nummer 8 :)

    Hoppas!!

    SvaraRadera
  15. Jag vill gärna vara med och tävla! =D Svar: Man behöver inte blanda något. Alla skenor är färdigfyllda med rätt mängd gel.

    Jag har delat tävlingen på fb: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/335757336559281

    Sophie Michelle Persson
    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  16. Christina Frisberg
    Ja jag hänger på i tävlingen.
    Jag följer dig på bloglovin o gillade som nr 9.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på fb.
    SVAR: Det innehåller Kalcium som stärker tänderna, och det är färdiga skenor som bleker båda sidor av tänderna, och inget behöver blandas o grejas. det säljs på Apoteken.

    frisanpoxy@hotmail.se
    KRAMILUZZ

    SvaraRadera
  17. Hej Hej.

    Den används i ett steg.

    Självklart tipsar jag om tävlingen i min blogg.

    MVH Stamp-E

    SvaraRadera
  18. Svar: Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Jag följer redan dig på BL så gillade inlägget som nr 10.

    KRAM!

    mail: lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Innehåller kalcium och stärker tänderna.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. iWhite innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    jag delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/08/19-vitt-eller-svart-iwhite.html
    och följer redan, blev nr 11 att gilla.
    hoppas på vinst så jag kan slippa skämmas över att mina huggtänder har en annan nyans än övriga tänder!

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Hej!

    Svar på tävlingsfrågan: iWhite skiljer sig från andra tandblekningsmedel bland annat eftersom att den är fri från väteperoxid och inte orsakar överkänslighet hos tandkött eller tänder.

    Jag testade faktiskt den här när den kom ut i butik och jag tycker att den är jättebra! Skulle väldigt gärna bleka tänderna på nytt inför hösten så håller tummarna för vinst av detta fina pris! :)

    Vänliga hälsningar
    Andrea B

    SvaraRadera
  22. Svar;den skiljer sig bl.a genom att den innehåller kalcium och därför också stärker tänderna.

    Med vänlig hälsning,
    Johan Höglund

    SvaraRadera
  23. Hej!

    Svar: Den är enkel och lätt att använda: Skenorna som passar alla är mjuka och flexibla.

    Mvh Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Svar: tex så är Iwhite kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.

    Hoppas på tur nu!
    /Håkan

    SvaraRadera
  25. Med sin unika kalciumteknik ger denna metod vitare tänder snabbt och naturligt, helt utan väteperoxid.

    SvaraRadera
  26. Jag är gärna med och tävlar, och iWhite skiljer sig från andra tandblekningsmetoder igenom att den innehåller kalcium som stärker tänderna.

    Har tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer din blogg sedan tidigare på bloglovin, och har gillat inlägget som nr 12.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Camilla: Jag är så gärna med och ett av sätten som den här tandblekningsprodukten skiljer sig på är att man bland annat slipper smärtande tänder, att ha det över natten men också att man slipper hålla på med att mäta upp och så vidare.

    Jag skulle bli så glad om jag vann detta, då jag anser att vita tänder- är friska fräscha tänder.

    buusig_milla@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Det innehåller kalcium som stärker tänderna och gör dem vitare

    mvh,
    Robert Holik

    Tornfalksgatan 8a, 21560 Malmö

    SvaraRadera
  29. svar: den stärker även tänderna

    ia5malka@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. •Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.
    håller tummarna för att det går bra i tävlingen:)

    SvaraRadera
  31. Jenny Thorsell2013-08-28 13:18

    Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  32. Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna dessutom är den snäll mot känsligt tandkött och tänder.
    Mvh Jenny

    pennyiixc@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är gärna med och tävlar.
    gillar inlägget på bloglovin.

    Svar: Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Hej!
    Iwhite innehåller inte karbamidperoxid som andra vanliga tandbleknings metoder.

    SvaraRadera
  35. Åh jag är med! Så fint med vitt leende :D
    svar: Den ger snabbt vitare tänder och tar aktivt bort fläckar: Med sin unika kalciumteknik ger denna metod vitare tänder snabbt och naturligt, helt utan väteperoxid.
    Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    iWhite Instant används i ett steg: Du behöver inte koka skenor, använda sprutor eller borstar, mäta upp gel eller använda specialtandkräm eller munskölj.
    Skenan är utformad för att ge vitare tänder både på fram- och baksidan av tanden. Det är viktigt eftersom tänderna är halvt genomskinliga och fläckar på baksidan av tanden kan speglas även på framsidan.
    Den är enkel och lätt att använda: Skenorna som passar alla är mjuka och flexibla.
    Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.
    Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.

    håller tummarna:D dimandilir@hotmail.se

    SvaraRadera
  36. Svar:Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.

    SvaraRadera
  37. Hej!

    Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  38. Åh detta behöver mina tänder :)
    Iwhite innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    Julia
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej!Jag är gärna med och tävlar!

    iWhite bleker tänderna både på fram- och baksidan.

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  40. Hej!

    Jag är gärna med!

    Svar: Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/378505018919664

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  42. Svar på ovanstående fråga:

    iWhite innehåller ämnet kalcium, vilket stärker tänderna.

    SvaraRadera
  43. iWhite är fri från väteperoxid. 425 på bloglovin :)

    SvaraRadera
  44. Jag är gärna med!
    Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    Jag följer sedan tidigare och gillar som nummer 13.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  45. 1. Den används bara i ett steg
    2 Gillade som nr 14 på Bloglovin

    SvaraRadera
  46. Hoppsan, glömde namnet!

    Kramar Mia A

    SvaraRadera
  47. Anna Lundkvist2013-09-01 22:11

    Jag är supergärna med.

    Svaret är:
    Den ger snabbt vitare tänder och tar aktivt bort fläckar: Med sin unika kalciumteknik ger denna metod vitare tänder snabbt och naturligt, helt utan väteperoxid.
    • Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
    • iWhite Instant används i ett steg: Du behöver inte koka skenor, använda sprutor eller borstar, mäta upp gel eller använda specialtandkräm eller munskölj.
    • Skenan är utformad för att ge vitare tänder både på fram- och baksidan av tanden. Det är viktigt eftersom tänderna är halvt genomskinliga och fläckar på baksidan av tanden kan speglas även på framsidan.
    • Den är enkel och lätt att använda: Skenorna som passar alla är mjuka och flexibla.
    • Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.
    • Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.


    Följer dig redan via bloglovin och gillar som nr 15

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  48. Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  49. Klart jag vill va med :)
    ♥ Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna :)
    ♥ Delar/Länkar på fb https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200700943061903
    ♥ Blev nr att gilla på bl

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!