2013-08-26

Tävla om Iron Man 3 på blu-ray eller dvd!

Äntligen är det dags för IRONMAN 3 att komma ut i butik på Bluray och DVD och Marvel/Disney ger er chansen att bli ägare av ett eget exemplar!
© 2013 MARVEL
Marvel Studios släpper nu lös det största Iron Man-äventyret hittills – en oförglömlig upplevelse du inte vill gå miste om!

När Tony Starks/Iron Mans hela värld bokstavligen talat rasat samman, tvingas han använda all sin uppfinningsrikedom för att försöka överleva, möta fienden och skydda de han älskar. Men samtidigt har han börjat tvivla på sig själv, är han hjälte nog för sin superdräkt?

Marvel’s Iron Man 3 innehåller spännande bonusmaterial och är spektakulär underhållning du kommer vilja se om och om igen!
1:a - 3:e pris ©Marvel IRON MAN 3 på DVD eller Blu-ray, värde 149-199 kr/st.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter huvudrollsinnehavaren i Iron Man-filmerna?

Skriv svaret som en kommentar och ange vilket format du önskar vinna. 
Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________
 Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

66 kommentarer:

  1. Åh ja!!
    Vi har verkligen fått en Iron-man fantast här hemma och nu har även jag och mannen börjar gilla filmerna och "figurerna" så nu vill jag ha denna film hemma istället för att springa och hyra den. Jag vill ha den hemma i min filmsamling så jag kan titta på den när som helst jag vill *ler*

    Svaret på frågan är Robert Downey Jr

    Jag delar tävlingen på facebook /Angelica Broman
    https://www.facebook.com/angelica.broman.3?ref=tn_tnmn


    Ha en toppendag!!

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar.
    Svaret är: Robert Downey Jr.
    Jag skulle vilja vinna den på dvd.
    Gillar inlägget på bloglovin.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Robert Downey JR.

    Jag vill jättegärna vinna en blu-ray film!

    Delar inlägget på FB som jessica sundberg1. Följer dig redan på Bloglovin så jag gillade inlägget som nr 2!

    SvaraRadera
  4. Jag är gärna med och tävlar. :)
    Om jag vann skulle jag vilja ha filmen på DVD.
    Huvudrollsinnehavaren heter Robert Downey Jr.

    Här är länken till mitt inlägg om tävlingen: http://testu.blogg.se/2013/august/tavling-hos-vitt-eller-svart-4.html#comment

    Följer dig på bloglovin sen tidigare och har även gillat detta inlägget där, blev nummer 3 att gilla. :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  5. Svar: Robert Downey Jr.

    följer redan dig på BL så gillade inlägget som nr 4 :)

    mail: lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Han heter Tony Stark. :)
    Skulle välja Blu-ray!

    Och gillade inlägget på bloglovin (följer dig redan), blev nummer 5.
    Email: emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  7. Robert Downey, Jr.

    Hoppas på att vinna ett ex på Blu-ray.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  8. Svar; Robert Downey jr
    Jimmybernhardsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Eva Hjalmarsson2013-08-27 08:05

    Robert Downey Jr

    eva.hj@home.se
    Blu-ray

    SvaraRadera
  10. Robert Downing Jr. eller Tony Stark (som han heter i filmen).
    Om jag vinner så vill jag gärna ha den i dvd-format!

    Med vänlig hälsning, mikkonatri@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. Hej!

    Svar: Robert Downey JR

    Mvh Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Svar: Robert Downey Jr

    Blu-ray

    Jorgen.bergstrom

    SvaraRadera
  13. Hej

    Det är Robert Downey JR!

    Skulle vilja vinna den på bluray :), har även delat på facebook

    Mvh
    nybergaandreas@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Han heter Robert Downey Jr. :)

    Har bloggat här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/08/27/10132078-tavla-om-iron-man-3-pa-blu-ray-eller-dvd/

    och gillat inlägget på bloglovin som nr 7! :)

    min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  15. Robert Downey, Jr.

    Blu-Ray

    Har samlat Ironman och superhjältarna Avengers (där ironman är med)serier & Album och importerat dem från usa så nu har jag 3 bokhyllor fulla här hemma.

    min e-mail : tessan4@yahoo.se

    SvaraRadera
  16. Huvudrollen spelas av Robert Downey Jr.

    Följer dig nu på bloglovin som nummer 422

    Jag vinner helst filmen på Blu Ray :)

    Min mail: beaabrahamsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Robert downey jr spelar huvudrollen. Om jag vann skulle jag vilja ha jag den på blu-ray.
    Gillar på bloglovin och blev nr 423.
    Julia
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  18. Robert Downey jr

    Följer sedan tidigare.

    Delar här: https://www.facebook.com/jessica.olofsson.900

    Om jag vinner vill jag ha blu ray

    SvaraRadera
  19. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Svaret är : Robert Downey jr & en Blu-Ray vore toppen att vinna.
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  20. Robert Downey Jr som den helt fantastiska Tony Stark

    SvaraRadera
  21. Huvudrollsinnehavaren heter: Robert Downey Jr.

    Jag tar en extrachans. Jag följer dig redan på bloglovin´, gillade inlägget och blev nr 9.

    SvaraRadera
  22. Amanda Andersson2013-08-27 15:53

    Han heter Tony Stark.

    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Robert Downey Jr. Bluray, till min pojkvän som skulle bli överlycklig. Jag följer redan din blogg, gillat inlägget (nr 10). Epost: mamlin(a)hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Rätt svar:Robert Downey, Jr.
    Önskar DVD
    Eva Albin
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag är gärna med och tävlar, och skulle verkligen vilja vinna den här filmen. Huvudrollsinnehavaren heter givetvis Anthony "Tony" Stark.

    Tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 11.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Robert Downey Jr - Bluray tack, men tackar inte nej till DVD i heller :) Bara man vinner :D haha

    SvaraRadera
  27. Robert Downey Jr

    Karin F
    kakasvea@yahoo.com

    SvaraRadera
  28. Frida Bergner2013-08-27 20:56

    Jag är självklart med..

    Huvudrollsinnehavaren heter Robert John Downey Jr

    Jag önskar gärna vinna filmen i blu-ray format

    * Tipsar om tävlingen på min FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151822005379767
    * Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar ditt inlägg som nr 12

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Hejsan.

    Självklart vill jag vara med i tävlingen av denna åtråvärda film :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Robert Downey, Jr.

    Vänliga sensommarhälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  30. Robert Downey Jr. är Iron Man, helt säkert!!

    https://www.facebook.com/anders.eskilsson.1

    SvaraRadera
  31. dvd går bra

    Anders

    SvaraRadera
  32. Robert Downey jr

    SvaraRadera
  33. Hej! Rätt svar är Robert Downey Jr. som Tony Stark. (Önskar Blu-Ray)

    /Niklas.
    niohl(at)bredband.net

    SvaraRadera
  34. Jag vill gärna vara med och tävla! =D

    Svar på frågan: Tony Stark (spelad av Robert Downey Jr).

    Jag har tipsat om tävlingen på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/336502643151417

    Hoppas! =D

    Sophie Michelle Persson
    sophie_persson@yahoo.com

    SvaraRadera
  35. Huvudrollsinnehavaren heter Robert Downey, Jr.
    Om jag vinner vill jag gärna ha filmen på dvd.
    Gillat inlägget på bloglovin som nr 13

    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Vill supergärna vara med och tävlar om Iron man 3 på DVD.
    Robert Downey Jr är det som spelar huvudrollen som Tony Stark.
    Följer bloggen sedan länge och gillar även inlägget som nr 14.
    Fingers crossed :-)
    /Emma S
    emmsa_152@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Jenny Thorsell2013-08-28 13:24

    Robert Downey Jr
    DVD
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  38. Robert Downey jr

    SvaraRadera
  39. Robert Downey Jr

    Om jag vinner vill jag ha filmen på blu-ray

    SvaraRadera
  40. Robert Downey jr

    SvaraRadera
  41. Robert Downey Jr spelar Tony Stark/Iron Man.

    Önskar vinna filmen på blu-ray!

    SvaraRadera
  42. Robert Downey Jr

    Jag vill vinna filmen på blu-ray.
    //Alexander

    alexandersipad@hotmail.se

    SvaraRadera
  43. Robert Downey Jr (Tony Stark)

    Önskar vinna blu-ray

    Janeth Graf
    janeth.graf@gmail.com

    SvaraRadera
  44. Jag är med och tävlar!
    Svar: Robert Downey Jr
    Jag följer dig redan på Bloglovin' vettu och har gillat inlägget där nu! =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  45. Robert Downey Jr.
    Om jag vinner vill jag gärna ha filmen på Blue Ray. Tack för en alltid lika intresssant blogg.

    Mvh Anna

    SvaraRadera
  46. Hejsan!

    Robert John Downey Jr heter han.

    Hälsningar Susanne
    gotland(at)speedmail.se

    SvaraRadera
  47. 1. Robert Downey Jr

    2. Delar pà min fblogg (Sofie Altuntas)
    http://vittellersvart.blogspot.se/2013/08/tavla-om-iron-man-3-pa-blu-ray-eller-dvd.html

    3. Följer redan och blev nr 17 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Glömde att griva att jag önskar vinna DVD

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Svar Robert Dawney Jr-Anthony Tony Stark Iron Man

    Gillar Delar På FB

    evaflood

    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  50. Svar: Robert Downey Jr

    Delat på FB https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151636210153543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  51. Jag är gärna med. Om jag har tur vill jag gärna ha en blu-ray. Han heter Robert Downey JR.
    Jag fökjer dig sedan tidigare och gillar som nummer 18.
    lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  52. 1.Robert Downey Junior
    2. Gillade som nr 19 inlägget


    Kramar
    Mia A


    SvaraRadera
  53. Tony Stark, som spelas av Robert Downey Jr.

    Jag vill gärna ha filmen som Blu-ray.
    + Gillade inlägget på bloglovin som nummer 20


    e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  54. Hejhopp!

    Svar: Robert Downey Jr innehar huvudrollen. :)

    Föredrar blu-ray om jag vinner.

    Mvh Janne

    SvaraRadera
  55. Tony Stark.

    Blu-ray

    SvaraRadera
  56. Svar: Robert Downey Jr.

    Väljer bluray om jag vinner!

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  57. Svar: Robert Downey Jr.

    (Blu-ray önskas)

    SvaraRadera
  58. Hej!

    Svaret är mr Robert Downey Jr som spelar Tony Stark / Iron Man!

    (DVD)
    Allt gott!
    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Robert Downey Jr



    Har delat tävlingen på FB för en extra vinstchans

    https://www.facebook.com/sven.soderling



    DVD tack



    Sven Söderling

    SvaraRadera
  60. Hej

    Svar:
    Robert Downey jr

    Mats

    Glömde skriva att jag önskar Blu-ray :)

    /Mats

    SvaraRadera
  61. Svar: Robert Downey jr.
    Önskar blu-ray.

    Hoppas på tur nu! /Håkan

    SvaraRadera
  62. Svar: Robert Downey Jr

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  63. Robert Downey Jr. såklart!

    (önskar Blu-Ray om jag har turen att vinna!)

    Med vänlig hälsning,
    Niklas. niohl(at)bredband.net

    SvaraRadera
  64. Robert Downey Jr.
    Blu-ray.
    sohsberg(at)hotmail.com

    Mvh Stefan

    SvaraRadera
  65. Robert Downey JR.
    DVD

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!