2013-08-12

Tävla om presentkort hos LOVE MILK!

Lagom till att Love Milk släpper årets höstkollektion med snygga amningskläder ger de mina läsare chansen att vinna ett presentkort! Håll utkik i butiken då det kommer ut nya ekologiska plagg efterhand.
Love Milk fokuserar på en hållbar, förenklad och färgglad livsstil. Men, framför allt, vi vill uppmuntra fri amning och låta alla mammor känna sig vackra.

1:a pris Ett presentkort hos LOVE MILK, värde 300 kr.
________________________________________

För att vara med ska du svara på följande fråga:

I hur många färger finns Grace?

Skriv svaret som en kommentar, kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
 ________________________________________

Extralotter:
(Varje moment ger en extralott).


(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Skriv att du gjort det).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 18/8-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

43 kommentarer:

  1. Ammade aldrig Kian så dethär med amningskläder är nytt för mig. Såklart vill jag ha en lott. Svaret är fyra och svart/guld är finast:)

    Kram Suzette www.suziettan.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Jag är gärna med och tävlar, och Grace finns i 4 stycken färger.

    Har gillat deras sida på FB (Sanna Kaakinen).

    Har tipsat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare och har gillat inlägget som nr 3.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Svar: 4 färger
    Gillar inlägget på bloglovin.

    :D

    SvaraRadera
  4. Rätt svar: Grace finns i fyra färger. Svart, svart/guld randigt, off white/marin randigt och mocha.

    Jag tar en extra lott:
    Jag följer dig redan på bloglovin, jag har gillat inlägget och blev nr 5.

    SvaraRadera
  5. Svaret är 4! :)

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    kram/ qat

    SvaraRadera
  6. Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Svar: 4 färger

    Jag har gillat och delat på facebook: https://www.facebook.com/sophiemichelle.persson/posts/330842137050801

    sophie_persson@yahoo.com

    Mvh Sophie Michelle Persson

    SvaraRadera
  7. Fyra färger.
    Bra blogg och skoj tävling.


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  8. Christina Frisberg.
    Jag tävlar gärna om presentkortet.
    Jag har gillat Love Milk.
    Jag har delat tävlingsinlägget offentligt på min fb
    Jag följer dig redan på bloglovin, gillade som nr 5
    Jag säger att Grace finns i 4 olika färger.
    frisanpoxy@hotmail.se
    Så 4 lotter blev det och jag hoppas inte att det är nitlotter!!! :)

    SvaraRadera
  9. Grace finns i 4 färger :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina / Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  10. Det finns 4 olika färger! :)
    Har gillat Lovemilk på Facebook!
    Och följer bloggen :)

    SvaraRadera
  11. Rätt svar är 4 färger =)

    vildvatten@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Jag är gärna med och tävlar! Svar: 4 olika färger

    Jag tar även en extra lott. Jag har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  13. Tjenixen!

    Tack för en informativ och inspirerande sajt/blogg :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: 4 st

    Vänliga sensommarhälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Hej!
    Älskar dina tävlingar:-)
    Jag har gillat på Facebook.
    Grace finns i fyra färger.
    Ha en härlig vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Tävlar :)

    Svar: Fyra.

    Gillar på fb (Matilda Pettersson).

    Gillar inlägget på bloglovin (8).

    Kram Matilda (matilda-pettersson@hotmail.com)

    SvaraRadera
  16. 4 stycken

    robert.asproth@yahoo.se

    SvaraRadera
  17. Svar: Svart, Mocha, Offwhite/marin randigt, svart guld.

    Följer på blogglovin sen tidigare.

    Delat på fb som Jessica Olofsson

    SvaraRadera
  18. Grace finns i fyra färger:)
    Då jag redan gillar på Bloglovin så blev jag nummer nio som gillade inlägget
    Gillar på facebook under Thina Lejon

    SvaraRadera
  19. Svar : 4 st ;)


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  20. Svar: 4 olika färger.
    Gillat Love Milk på FB.
    Hej /Anette

    SvaraRadera
  21. Grace finns i 4 färger.
    Jag gillar på FB, Tina Carlström.
    Jag har delat tävlingen på min FB, Tina Carlström.

    Hälsningar Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  22. Svar: 4 Stycken

    Mikel Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. GRACE finns i fyra olika färger/färgkombinationer:
    Offwhite/marin randig
    Mocha
    Svart/guld randig
    Svart

    Jag gillar deras sida på fb (Annika Nilsson Pettersson)

    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/august/vittellersvart.html#comment

    Följer dig redan på bloglovin sen tidigare, blev nr 10 som gillade inlägget.

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  24. Vilken härlig tävling! Grace finns i 4 st färger. Ha det gott. Mvh emely.drugge@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Åh, vad roligt! Jag är gärna med och tävlar. :)

    Grace finns i fyra olika färger - blå/vit randig, svart/guld randig, svart och mocha.

    Har skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg:
    http://testu.blogg.se/2013/august/tavling-hos-vitt-eller-svart.html#comment

    Har även börjat följa dig på bloglovin som följare nummer 419 och blev nummer 11 att gilla inlägget. :)

    Ha det bra!

    SvaraRadera
  26. Grace finns i 4 färger

    Skulle vilja ge nåt fint till min vän som nyss fått barn! Hon har jättesvårt att hitta fina kläder, så det skulle vara perfekt! =)

    Gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)

    Jag följer dig redan på Bloglovin' - har gillat inlägget där men vet ej vilket nr jag fick, för jag hittade inte inlägget på BL utan gillade direkt via "appen" eller vad man ska säga =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  27. Klart att jag vill vara med! Min lilla prinsessa kommer till världen om 3 veckor sa detta skulle vara perfekt! Svaret= 4 ! Jag har tipsat vidare via FB: https://www.facebook.com/jenn.barbados/posts/568484313211486 , jag gillar redan pa FB och blev nummer/... 16 tror jag det var att gilla pa bloglovin! MVH Jennie Louise jenn2you@hotmail.com

    SvaraRadera
  28. Svaret på frågan är 4 färger, snygga allihop!!!

    Gillar på fb (maria mattson).

    Delar tävlingen på fb https://www.facebook.com/maria.mattson.969

    Gillar inlägget som nummer 14 (följer dig sedan innan).

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. 1. Svar: 4st, Svart, svart/guldrandig, mucha och offwhite/marin randig

    2. Gillar p`æ FB - Sofie Altuntas

    3. Tipsar pà min FBlogg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/505548686188692

    4. Följer redan p`æ bloglovin och blev nr 15 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  30. Den finns i fyra färger!

    Moaa.Gunnarssons@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Jag får det till fyra färger.

    Gillar sedan tidigare på Facebook (Johanna Kenas) och håller tummarna.

    SvaraRadera
  32. Svar: 4

    Gillar och har delat på FB (Carola Lind) https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151610238798543

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  33. 4 st.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  34. Grace finns i 4 färger får jag det till! :)
    Gillar Love Milk på Fb och följer dig sedan länge på BL.

    Många kramar! :)

    SvaraRadera
  35. Svar: 4st

    Gillar på FB och har tipsat här https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  36. Jag kikar in och är gärna med :)

    Jag fick det till 4 färger! Följer dej på bloglovin sen länge. Kram!

    SvaraRadera
  37. Svaret är 4 st olika färger.
    Lena E

    SvaraRadera
  38. Svar. 4 st

    Jag gillar på FB (Annika Nilsson)

    Jag har delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/373824669387699

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  39. Svaret är fyra fäger!

    Gillar på facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  40. Svar: 4 fina färger

    Allt gott!
    Mvh Jessica A
    Mejl: skumbollen@hotmail.com

    SvaraRadera
  41. Hej!

    4 st färger. :)

    Hälsn. Monika
    Mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!