2013-08-29

Toalettrullshållare med vibbar...

Väggarna kring vår toalett sitter rätt långt bort så vi har inte kunnat sätta upp en vanlig toarullshållare. Lite irriterande att ha rullen stående på en liten pall så jag blev glad när jag hittade en fristående sådan på Åhléns. En provisorisk lösning tills badrummet är färdigbyggt.
Den ser ut såhär, från sidan och bakifrån.

När man ser den snett uppifrån ger den, ska vi säga, lite andra associationer.
Behöver jag säga att det inte längre känns helt avslappnat att sätta på en ny rulle?
- vs -

4 kommentarer:

  1. Åh, så fin och jag kan verkligen sakna att Åhlens inte finns här i stan längre :/

    SvaraRadera
  2. Fniss. Fick mig att skratta rakt ut.

    SvaraRadera
  3. Hahaha hur fan tänkte de där? Underbart kul ju!

    SvaraRadera
  4. Haha!! Ser lika rolig ut uppifrån som den verkar vara väldans praktisk! ;)
    Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!