2013-09-13

Fredag den 13:de!

Vad väntar en solig dag som denna? Kommer Jason i hockeymask och hälsar på?
I väntan på ett eventuellt maskerat besök har vi en lugn fredag, solen skiner och det är krispigt ute. Bästa årstiden även om den här förbannade förkylningen vägrar släppa taget. Idag är sista dagen jag bara använder kortisonsprayen, har det inte blivit bättre tills imorgon blir det penicillinkur. Är så less på att vara täppt och inte kunna andas.

Dessutom (gnäll, gnäll) har foglossningen fått för sig att hålla sig framme lite väl mycket, det är rätt irriterande...

I helgen ska vi äntligen gå igenom höst- och vinterkläder. Det skulle ha gjorts förra helgen men istället skulle det åkas på kalas och annat så vi fick skuta på det. Ser dock fram emot rensningen och att få en överblick på vad barnen behöver och inte behöver. Kylan brukar ha en tendens att komma plötsligt så i år vill jag vara förberedd och slippa panikbeställa kläder och skor.

Just nu har jag två toppenfina tävlingar igång, missa inte din chans att vinna den ljuvliga parfymen Repetto eller en mjuk filt från Nyblom Kollén.

Vad gör du denna fredag?
- vs -

9 kommentarer:

  1. Här sitter vi och vänta på att makenska komma hem... Jag försöker få lilla tjejen att sova lite, men lättare sagt än gjort när stora tjejen ropar "mamma" och väcks stup i kvarten ;/

    Hoppas du får en fin fredag och att foglossningen.. Vet hur segt det är

    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera
  2. Hua får nog åka hem och ta mig ett glas vin om jag ska vara beredd på att han kommer;) usch stackare, hoppas verkligen att du mår bättre snart. Svar: ja jag blir också alltid så glad när jag ser att det finns snygga grejer som inte måste vara svindyra. Ska väl tillägga att det inte är så ofta jag får presenter men när det väl händer är det väldigt trevligt:) ha en fin helg! Kramar

    SvaraRadera
  3. Hoppas att förkylningen ger med sig och att du blir piggare! :)

    SvaraRadera
  4. Foglossning är fan det värstaste och skiten försvinner ju inte när man fött ungen heller.. madre mia!!

    Hoppas det lindrar snart iaf.. har du bälte?
    kram och ha en fin helg

    SvaraRadera
  5. DU har rätt att gnälla ( jag gnällde mig igenom exakt hela Egons graviditet) men du får trösta dig med att du närmar dig det underbara målet

    Massor med styrkekramar

    Fru P

    SvaraRadera
  6. Hoppas verkligen att du känner dig bättre snart, verkligen inte roligt att vara förkyld!

    SvaraRadera
  7. I år har jag faktiskt Viggos vinterskrud klar redan !
    2 overaller, jacka, täckbyxor och varma skor så nu är det bara JAG som behöver någon form av boots.
    Jacka köpte jag i våras så den får hänga med en vinter till - minst :)
    Ha en skön dag ! Kram

    SvaraRadera
  8. Hoppas du får en härlig lördag och att du mår bra kram Diana

    SvaraRadera
  9. En rensning av kläder skulle jag också behöva göra men idag vankas det kalas för vår del så det får bli till veckan kanske :) Hoppas annars ni haft en mysig helg, kram!

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!