2013-09-27

Glad fredag!

Idag är dagen en av mina systrar kommer och hälsar på oss, hipp hipp hurra! I fem dagar ska vi rå om henne och det ser jag fram emot.

Det absolut sämsta med att vi lämnade Stockholm är utan tvekan att vi flyttade ifrån syster. Från att ha setts flera gånger i veckan till några gånger per år är en stor skillnad som jag inte tycker om. Nu är det inget att göra åt (om jag inte kan övertala henne om att lämna stan för lantlivet) utan får göra det bästa av tiden vi faktiskt ses.

Det bästa med att ha henne hos oss är att hon inte har några som helst krav, bara att hänga med oss och det är precis så jag vill ha det. Mysiga dagar och mysiga kvällar.

Jag ska visserligen jobba i helgen men som tur är så har jag en hög ungar som gärna roar henne under tiden. De stora barnen och deras moster hann bygga en grundrelation innan vi flyttade men Liten är fortfarande så pass ny så det är först nu de kan lära känna varandra. Jag är säker på att de kommer tycka om varann.

Ser alltså fram emot en fin fredag, vad gör du idag!
- vs -


4 kommentarer:

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!