2013-09-26

Grattis till en vinnare!

Ni var många som ville tävla om den nylanserade franska parfymen Repetto Paris och jag är inte det minsta förvånad. Den doftar ljuvligt och den av er som får uppleva den på riktigt nära håll är nu utsedd. 

Rose Repetto designade den numer klassiska Ballerinaskon till Brigitte Bardot, det visste de allra flesta av er.
Med toppnoter av päron och körsbärsblomma, hjärtnot av apelsinblomma och rosessens samt basnoter av amber och vanilj bjuder Repetto på en ultrafeminin doft som med all säkerhet blir en ny favorit.
Repetto Paris säljs för närvarande exklusivt hos Åhléns.
Stort grattis till:

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 1/10 så kommer vinsten med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget då jag vet att ett mail är på väg.


Tusen tack till finaste Eva hos Alf Sörensen för den fina vinsten, och tack till alla som ville vara med!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Haha, om jag ska vara ärlig så är det sambon som tänker så ;) För mig kan borden och stolarna gärna få stå kvar tills nästa år ;)

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnaren och happy friday till dig :) kram Diana

    SvaraRadera
  3. Åh vad glad jag blir! :D Tack så mycket! Mail är snart på väg.

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!