2013-09-28

Grattis till en vinnare!

Nu är tävlingen om en valfri pläd ur Nyblom Kolléns sortiment avgjord. Det finns åtta olika nyanser att välja mellan och vinnaren valde Vilja Grafit, den mörkaste varianten.
Hösten bjuder in till att kura under en härlig pläd och njuta av att få krypa upp i soffan.
Stort grattis till:

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 1/10 så kommer vinsten med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget då jag vet att ett mail är på väg.


Stort tack till Maria och Nyblom Kollén för den fina vinsten, och tack till er som ville vara med!
- vs -

1 kommentar:

  1. wohoooooooooooo jag vann jag vann.. gud så glad jag blir ..denna kommer jag riktigt mysa in mig .. kommer passa kanon in i vårat nya hus..

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!