2013-09-05

Grattis till fem vinnare!

Tävlingen om iWhite Instant är avgjord och hela fem vinnare har lottats fram bland de rätta svaren.
Skillnaderna mellan iWhite Instant och traditionella tandblekningsmetoder är bland annat följande:
  • Den ger snabbt vitare tänder och tar aktivt bort fläckar: Med sin unika kalciumteknik ger denna metod vitare tänder snabbt och naturligt, helt utan väteperoxid.
  • Den innehåller kalcium och stärker därför tänderna.
  • iWhite Instant används i ett steg: Du behöver inte koka skenor, använda sprutor eller borstar, mäta upp gel eller använda specialtandkräm eller munskölj.
  • Skenan är utformad för att ge vitare tänder både på fram- och baksidan av tanden. Det är viktigt eftersom tänderna är halvt genomskinliga och fläckar på baksidan av tanden kan speglas även på framsidan.
  • Den är enkel och lätt att använda: Skenorna som passar alla är mjuka och flexibla.
  • Du behöver inte blanda något. Alla skenor är förfyllda med rätt mängd gel som dessutom är speciellt anpassad för att förebygga ilningar.
  • Den är kliniskt bevisat säker och effektiv, fri från väteperoxid och orsakar inte överkänslighet hos tänder eller tandkött.
De fem av er som får hem ett varsitt kit med iWhite Instant Teeth Whitening önskas ett stort grattis:

Anna Henningsson



Tina Carlström


Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 12/9 så kommer vinsten med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Tusen tack till Nicolas och iWhite för de fina vinsterna tack till er som ville vara med!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Yey jag vann =)
    Har mailat dig!
    Tack så mycket!!!

    SvaraRadera
  2. Grattis till vinnarna och härlig fredag till dig kram Diana

    SvaraRadera
  3. Åh, min fredag blev genast bättre, SÅ kul. Jag mailar dig under dagen :) Kram!

    SvaraRadera
  4. WOW, F-N VA HÄFTIGT! :D

    Tack så mycket, vad roligt att vinna något, det gjorde verkligen min dag :)

    Jag tackar dig för din tävling och tackar oxå Nicholas och iWhite!

    Kommer självklart skryta på min blogg :D

    Ha en mycket trevlig kväll.

    Med Vänliga Hälsningar

    Stamp-E

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!