2013-09-01

Inte det bästa...

Efter tio timmars hektiskt arbete avslutades gårdagskvällen med halsont, hosta och allmän foglossningsont. Inte så bra.

Söndagen började med samma känslor och idag ska jag jobba lika länge. Så länge jag slipper feber bör det gå bra så jag laddar med Alvedon och hoppas på det bästa. Jag är ledig resten av veckan så det kommer finnas tid för vila.

En helt annan sak.

Bilder på gravida brukar vara lite skimrande ljuva sådär, jag tycker själv att en gravidmage är bland det finaste som finns. Eftersom fokus ofta hamnar på magen är det inte supersvårt att få till fina bilder med bra vinklar.
Hittade den här bilden bland H&M:s mammakläder, en lite mer trendig hållning skulle man kunna säga. Jag undrar hur många sådana toppar H&M säljer med tanke på den inspirerande utstrålning modellen har... 
- vs -

6 kommentarer:

  1. Jag håller med, det är verkligen så vackert och ingen mage är egentligen den andra lik trots att alla egentligen ser likadana ut :)

    SvaraRadera
  2. Stackare!
    Men jobbar du ända till bf sen? Eller går du på gravidpenning sen? Den där sista vilan innan förlossningen är guld vid foglossning!

    Haha. De där va ju ingen vacker bild :P
    Vilken hållning...

    Kramar

    SvaraRadera
  3. Haha! Skönt att hitta en sån bild på en modell ;)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men stackare då, tur att du kommer få tid för vila. Jag håller helt med, gravida kvinnor är så vackra. Kan knappt fatta att man själv hade en sån där kula för lite mer än ett år sedan. Vad fort man glömmer. Hihi...du är för rolig! Stor kram till dig!

    SvaraRadera
  5. Tröttsamt med förkylning, men hoppas att du känner dig lite bättre! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!