2013-09-23

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

En av mina systrar har bokat resa och kommer hit för att hälsa på oss.
Hurra!

Blev jag irriterad på:

Att barnen återigen kallas för sin årliga kontroll hos Folktandvården och ska besöka tandhygienisten.
Jag vill att de går till en tandläkare så det är bara att boka om.

Lärde jag mig:

Att jag viker mig för tjat som pågår under flera veckor.
Hoppas bara att barnen inte räknar ut det själva för då är jag körd.

Undrade jag: 

Om en diet bestående av pepparkakor och mjölk innehåller alla näringsämnen jag behöver.
Troligen inte.

Önskade jag: 

Att jag redan nu kunde få ett rum reserverat på patienthotellet så att det definitivt finns ett när det är dags för förlossning.

Den kommande veckan hoppas jag:

Vi mirakulöst kommer på en smart förvaringslösning för hallen.
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

4 kommentarer:

  1. Smart förvaring i hallen behövs här med.....kram Diana

    SvaraRadera
  2. En diet då man bara får äta pepparkakor lät inte så dumt. Du kan ju drickas lokas vatten med pepparkakssmak till ;)

    Jag är också en som bara stirrar på vågnen. Måste sluta med det. Ändå står jag på den varje morgon som en trogen rutin, haha! (skönt att du hänger på utmaningen mentalt. känns som ett stöd, för idag när jag sovit på saken fattar jag inte HUR jag ska klara 5 minuter om 30 dagar!!)

    SvaraRadera
  3. Visst är det hemskt! Blir verkligen som ett övergrepp, 2 vuxna mot en liten :( nä, har inte varit kul och så hittade det inga bakterier så har dessutom varit i onödan...

    En bra förvaringslösning till hallen skulle vara önskvärt här med ;)

    SvaraRadera
  4. den där dieten.. jag undrar detsamma ibland fast med digestive istället för pepparkakor haha..

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!