2013-09-09

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Den ljuvliga sensommarvärmen hittade ända till oss, vi har hunnit njuta av vår trädgård flera dagar och oj vad jag trivs.

Blev jag irriterad på:

Att det inte är någon höjdare att bo nära en bilväg.
Hade ett fönster mot vägen öppet under några timmar och sedan är allt täckt av ett fint lager sand.
Snarare ett fult lager sand.

Lärde jag mig:

Att en rejäl förkylning under graviditet i mitt fall innebär: bihåleinflammation.
Surt.

Undrade jag: 

Om Obama hade det trevligt under sitt Sverigebesök.

Önskade jag: 

Att det inte vore så himla svårt att hitta lampor till våra långsmala fönster.
Vill inte ha hängande lampor eftersom de lämnar så fula märken i listerna och de stående är antingen för breda, för låga eller för djupa.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att MVC-besöket går bra, att jag får penicillin för bihåleinflammationen så den försvinner snabbt och att solen stannar ett tag till, det är så mysigt!
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

1 kommentar:

  1. Härlig lista.. Bra sätt att bli mer medveten om vad som sker

    Cissi
    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!