2013-09-13

Ny vinnare iWhite Instant!

En av de fem vinnarna av iWhite Instant Teeth Whitening har inte hört av sig tid (och lämnade inga kontaktuppgifter). En ny vinnare är därmed utsedd.
De övriga fyra vinnarna (Elina, Sofie, Tina & Stamp-E) har hört av sig och vinsterna skickas till er så snart jag har alla fem adresser.

Ett stort grattis till:



Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com snarast möjligt, dock senast 15/9 så kommer vinsten med posten. Lämna gärna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.

Återigen, tusen tack till Nicolas och iWhite för de fina vinsterna tack till er som ville vara med!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Wohoo underbart :) stort tack

    jag mailar dig meddetsamma.

    SvaraRadera
  2. Det var snabba ryck, redan i måndags kunde jag hämta ut paketet :)
    Tack igen :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!