2013-09-11

Schackrutor & MVC!

Idag har jag varit på MVC och mätt magen, lämnat lite prover och träffat en läkare. Alla värden är okej och jag fick både penicillin och kortisonspray utskrivet för bihåleinflammationen som jag hoppas bli av med inom några dagar. Cannot wait...

Jag blev även sjukskriven på halvtid några veckor framöver pga foglossningen. 
Fina killar bakar fina kakor.
Lite senare kommer Mellan hem från skolan och frågar:

- Varför bakar du aldrig schackrutor?

- Mäh, gör det själv, säger mogna morsan.
-Okej, hjälper du mig då, undrar fina sonen.
-Eh, ja såklart, säger mogna morsan som skäms lite för sin sura attityd.

Och vi bakar. Nöjd son och resten av familjen är också nöjda eftersom det vankas kakor efter middagen. 

- vs -

4 kommentarer:

  1. Underbart ♥ Jag gillar din grabb, vilken skön attityd, inte alls som en tjej som hade surat tillbaka... ;)
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Hihi, så mysigt att baka tillsammans och så goda dom såg ut att vara. Tummen ner dock för foglossning :/

    SvaraRadera
  3. Haha, jag känner igen det där med mogna morsan :D

    SvaraRadera
  4. Å vad mysigt att baka ihop. Kan säga att den morsan kommer fram rätt ofta hör också... ;)

    Hoppas du mår bättre snart

    Http://nastanperfekt.blogg.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!