2013-09-25

Tävla om 5 nagellack från No7!

Med nylackade naglar känner jag mig alltid fin, det är skönhet i sin enklaste form. Min favoritfärg är naturligtvis lila och nu har ni chansen att bli en av fem som vinner ett nagellack från brittiska Boots No7. 
No7 Stay Perfect Nail Colour är en pigmentrik, snabbtorkande färg som ger ultraglans.
1:a - 5:e pris: No7 Stay Perfect Nail Colour - Vivid Violet, värde ca 69 kr/st.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Vad heter kroppsvårdsserien Boots just lanserat?
Ledtråd.

Kommentarerna syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Boots på Facebook.

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

 Tävlingen avslutas vid midnatt 7/10-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

63 kommentarer:

  1. Svar: Botanics

    Blev #1 att gilla inlägget.
    Gillade på FB: Emelina Hagerskans

    SvaraRadera
  2. Hej,
    jag är gärna med i utlottningen :)
    ♥ Svar: Natural Collection
    ♥ Gillar på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Tipsar/Länkar på fb: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200845741841782
    ♥ Följer dig på bloglovin och blev nr 3 att gilla :)

    SvaraRadera
  3. Hej,
    klart jag vill va med i utlottningen :)
    Vet inte om min kommentar gick iväg...gör ett nytt försök
    ♥ Svar: Natural Collection
    ♥ Gillar på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Tipsat/Länkat på fb https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10200845741841782
    ♥ Föler dig på bl och blev nr 3 att gilla :)

    SvaraRadera
  4. Waow va snyggt! Klart jag måste vara med!!

    Svaret är Botanics

    Hoppas på en himla massa tur och snygga naglar nu!

    SvaraRadera
  5. Jag är gärna med och tävlar, och kroppsvårdsserien Boots just lanserat heter Botanics.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat tävlingen på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och har gillat inlägget som nr 4.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag gillar såklart på bloglovin som nr 5 :)

    Svaret är Botanics och så har jag bloggat om tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/09/26/10219440-tavla-om-5-nagellack-fran-no7/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se :)

    SvaraRadera
  7. Botanics, gillar på fb som annica la sundström

    SvaraRadera
  8. Botanics! Är också en nagellacksnörd, och det här lacket ser ut att vara en snygg, kall, lila. Vill gärna vinna!

    cillaberg@gmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är med!
    Serien heter Botanics :)
    Gillar på facebook (Jessica Jonsson)
    Gillar inlägget på bloglovin som nummer 6 :)

    SvaraRadera
  10. Frida Bergner2013-09-26 20:44

    Jag är med och tävlar

    Den nya kroppsvårdsserien heter: Natural Collection

    * Gillar Boots Sweden på FB: Frida Bergner
    * Delar tävlingen på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151887786354767
    * Följer dig sen tidigare via bloglovin, så gillar ditt inlägg som nr 7

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  11. myspys_88@hotmail.com2013-09-26 21:37

    Botanics

    SvaraRadera
  12. Svar: Botanics

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/september/7-oktober-vinn-nagellack.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  13. Mats Hervén2013-09-27 08:56

    Boots Botanics

    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  14. Rätt svar är Botanics
    Mvh
    jenny_j_@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. Botanics
    Avs Eva
    e-albin@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Hej!
    Rätt svar: Botanics!
    3 chanser! :)
    jag gillar och delar tävlingen på facebook!
    https://www.facebook.com/gabriella.ekdahl

    /Gabriella
    mail: pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Botanics.


    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  18. Svaret på frågan är : Botanics

    Jag tar alla extra lotter

    Gillar på facebook som nummer 2317 det gör jag med namnet Helena Lindgren

    Tipsat om tävlingen på min blogg inlägget hittar du här http://supergirlpower.devote.se/blogs/27130211/taevling-hos-vitt-eller-svart-vinn-nagellack-.htm#WriteComment

    Följer dig på bloglovin sedan förut så gillar inlägget som nummer 9

    Kram

    Jagalskarsarah@hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Åh, vilken härlig färg! Är absolut med! :)
    Kroppvårdsserien som Boots just lanserat heter Botanics.
    Här är länken till mitt inlägg om tävlingen: http://testu.blogg.se/2013/september/tavling-hos-vitt-eller-svart-2.html#comment
    Jag gillar Boots på facebook som Mirjam Skredsvik och har även gillat detta inlägg på bloglovin som nummer 10.

    Ha det bra!
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  20. Mitt svar är Botanics! :)

    ramonarunds@email.com

    SvaraRadera
  21. Svar: Botanics.

    Håller tummarna!

    SvaraRadera
  22. Tjenixen!

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av detta åtråvärda nagel-lyx :)

    Mitt svar på tävlingsfrågan är: Botanics

    Ha en riktigt skön helg!

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Jag är med :) Serien heter Botanics, gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Kram Carina/Hjo
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  24. 1.Växternas naturliga kraft i Botanics
    2.Jag gillar Boots på facebook
    3.delat på facebook : https://www.facebook.com/profile.php?id=100004004722433
    4. nr 440 följare

    SvaraRadera
  25. Den heter botanics.

    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  26. Natural Collection.

    Hoppas jag att det är iaf:)

    Min mail: c.haglund@hotmail.se

    SvaraRadera
  27. Hej! Jag är med i utlottningen!
    Svar: Botanics
    Jag gillar Boots Sweden på FB
    Jag gillade tävlingsinlägget som nr 12 (följer redan bloggen)
    Jag har delat tävlingen offentligt på FB under mitt namn Jenny Steen-Johansson. Vet ej hur man bifogar direktlänken. Glada hälsningar Jenny (epost jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera
  28. Svar: Botanics

    Med vänlig hälsning

    erikwenn@hotmail.com

    SvaraRadera
  29. Det heter botanics =)

    Följer redan på bloglovin och gillar inlägget som nummer 12.
    Har tipsat om tävlingen här:
    http://roligabloggtavlingar.blogg.se/2013/september/tavla-om-5-nagellack.html#comment

    Kajssa@live.com (min mail)

    Kram!

    SvaraRadera
  30. Botanics

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  31. Natural Collection hoppas jag är rätt svar..

    Blev nr 13 (brr) att gilla inlägget.

    SvaraRadera
  32. jag är med
    svar: Botanics
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  33. Hej!
    Svaret är botanics :)

    Med vänlig hälsning,
    Ida Banck
    (Ida(at)Banck.se

    SvaraRadera
  34. Är gärna med och tävlar.
    1. Svarar Botanics
    2. Följer dig redan på bloglovin, gillar inlägget som nr 14
    Mvh Liselotte, liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  35. Hejsan
    Jag älskar nagellack så självklart måste jag vara med.
    Jag gillar och delar på FB, Tina Carlström. https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?hc_location=stream
    Svaret på frågan är: Botanics

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Svar: Botanics.
    Gillar dem på facebook nu: Emely Tuväng Korabik
    Gillar inlägget på bloglovin med. :)

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  37. Svar: Botanics

    Gillar Boots på FB (Johanna Maria Harderud)
    Följer redan på BL (nr 16)

    min mail: lilla_harderud@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Svaret på tävlingsfrågan måste vara Botanics... Med vänliga hälsningar susbjo71@gmail.com

    SvaraRadera
  39. Hej. Den heter Botanics. Jag följer dig sedan tidigare och gillar som nummer 17 lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  40. Jag gillar på FB :)
    Botanics heter serien

    SvaraRadera
  41. Jag är gärna med!
    Svar: Botanics
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/10/7-okt-vinn-nagellack-fran-no7.html
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  42. Natural collection

    Carolina dagsberg på FB

    Cajhun@live.se

    SvaraRadera
  43. Botanics heter den.
    Gillar på facebook (Kelly Svensson)
    Följer dig redan på bloglovin så gillade inlägget som nr 19

    SvaraRadera
  44. Botanics

    asa.skyttberg@spray.se

    SvaraRadera
  45. Svar: Botanics
    Gillar på FB (Annika Nilsson)
    Har tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/389992621104237

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag är med och tävlar! Sen jag blev gravid har mina naglar fått växa! För första gången i mitt liv kan jag använda nagellack för jag har tillräckligt långa naglar och nu biter jag aldrig mer på dom!
    Svaret på frågan är: Botanics.

    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  47. Svar:Botanics

    Gillar på FB (Carola Lind) och har delat https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151703816348543
    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  48. Svar: Botanics
    Har gillat på FB
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  49. Jag vill vara med!
    Mitt svar är Botanics

    anna.samuelsson9@gmail.com

    SvaraRadera
  50. ann-katrin j.2013-10-08 09:31

    Botanics

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  51. Hej!

    Botanics heter serien!

    Med vänlig hälsning
    Monika

    moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  52. Oh vilken snygg färg!

    Svaret är Botanics! :-)

    Jennie /snabelbabels(a)live.se

    SvaraRadera
  53. Botanics

    Sven Söderling

    SvaraRadera
  54. Kul tävling!
    Jag är gärna med. :)

    Svaret på frågan är: Botanics.

    Ett härligt, snyggt lila lack hade gärna fått lysa upp min höst. :)
    Hade varit så kul och få prova ett nytt nagellacks märke. :)
    Hoppas på tur.

    Gillar Boots på Facebook: Malin Gustafsson

    Följer dej redan på Bloglovin och gillar inlägget
    som nr 19.

    Har tipsat om tävlingen här: http://frozenvanilla.blogg.se/2013/october/tavlar-nagellack.html#comment

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!