2013-09-02

Yummy Froosh!

Förra veckan vann Fröken M (grattis, grattis!) två tråg med mumsig Froosh med en bild på sin sötnos. Den här veckan har jag lämnat in ett bidrag som jag hoppas, hoppas att du vill rösta på. 

Bland de tio bidrag med flest röster väljer en jury ut vinnaren, det känns som att man har en större chans i det läget. Annars brukar jag undvika röstningstävlingar då jag helt enkelt inte har hundrafemtio polare som kan rösta på mig.
Det är den här bilden på Liten i sina polkarandiga badbyxor vi deltar med och om du vill rösta gör du det här.

Tack snälla!
- vs -

3 kommentarer:

  1. Röst nr 7 Kommer från oss !!
    Lycka till från mig och Viggo <3

    SvaraRadera
  2. Har såklart varit inne och gett en röst! Håller tummarna nu för att ni tar hem det här priset :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Röstat! :-)
    Lycka till :-)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!