2013-10-09

Första magbilden!

Först i vecka 30 fick vi tummen ur och tog bilder på magen, inte en dag för tidigt och jag hoppas att vi hinner ta flera bilder med mage och syskon tillsammans men jag blir inte förvånad om nästa bild tas på förlossningen. Om ens det...
Då jag inte kan se på bilder av mig själv annat än överkritiskt så undviker jag det in i det längsta. Trist för mig och trist för barnen men jag jobbar på det.

Jag hade den enorma turen att vinna en bloggtävling som anordnades tillsammans med välsorterade butiken Mammashop.se där vinsten bestod av ett valfritt plagg. Jag valde koftan Jenny du ser på bilden som jag har suktat efter den sedan den kom för ett par år sedan. En favorit från Love Milk som jag kan ha både som gravid och ammande. Ekologiskt, mjukt och fint!
Stort utbud, låg fraktkostnad och blixtsnabb leverans, klicka på bilden för att titta in!
Stort tack för vinsten och visst är väl magen rund och fin, den kritiserar jag inte för fem öre!
- vs -

10 kommentarer:

  1. Supersnygg kofta & mamma! Magen ser fin och mysig ut den med ;)

    SvaraRadera
  2. Så mysig kofta, för att inte prata om magen, så fin!

    SvaraRadera
  3. Åh du är ju superfin, så roligt att få se vackra magen. Underbar kofta. Och så vill jag skicka många styrkekramar till dig, så starkt av dig att berätta att du mår dåligt ibland. Jag har också haft det riktigt svårt med depressionen i perioder och man tror då att man är helt ensam men det är så många fler än man tror som har det jobbigt till och från. Och det gör det inte lättare heller när man har småbarn. Det är svårt då att bara få tid för sig själv och återhämta krafter. Barn märker ju ofta tydligt hur föräldrarna mår och det är oftast som att dom också blir på dåligt humör när man själv är det märker jag här hemma iaf och det är ju det sista man behöver. Förstår att den där satans förkylningen inte gör det lättare för dig heller. Men skönt att du börjar komma ur mörkret lite nu. Som sagt många varma styrkekramar till dig!

    SvaraRadera
  4. Gravidmagar är ju så fina! Och stort grattis till bloggvinsten :)

    Ja, personlig post är hur fint som helst :)

    Ha en fin dag <3 Jennie

    SvaraRadera
  5. Så fin mage du har! Och den ser bekvämt stor ut ;) Själv var jag gigantiskt stor och orörlig vid den tiden..
    Koftan gillar jag jättemycket!

    Nu ska jag duka upp gott till Greys premiären ;) Ha en mysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Åh va fin, sådär "perfekt" gravid :)
    haha... nästa gång jag blir sjuk kommer jag hem till dig, för dina "sjukregler" låter betydligt trevligare än mina :)
    Kram

    SvaraRadera
  7. Åh vad kul! Grattis till vinsten! Jag ångrar verkligen att vi inte tog några "professionella" bilder på magen. Även om man kanske inte känner sig tipp topp, är det ändå ett fint minne.

    Kramar

    SvaraRadera
  8. Grattis till vinsten!
    Och hjälp vad fin du är.
    Magen är gudomlig men hela du är FIN!

    Vecka 30? Hur gick det till?

    Kram <3

    /wihlborgskan, som är i krig med tekniken....

    SvaraRadera
  9. Snygg kofta och jätte fin mage!! :)

    Kram från en till mamma som inte heller (nästan) finns på bild .....

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!