2013-10-21

Grattis till fyra vinnare!

Tävlingen om den spännande boken Flickan i tavlan som dessutom är signerad av författaren Rebecka Åhlund är nu avgjord.
Stort grattis till:

Anna M



Elin

Två av de fem vinnarna av nagellack från Boots No7 har inte hört av sig i tid och ej heller lämnat några kontaktuppgifter så två nya är utsedda.
Stort grattis till vinsten av ett härligt lila nagellack från Boots No7:

Sanna

Johanna Retrolover
________________________________________

Skicka era adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 23/10 så kommer era vinster med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget då jag vet att ett mail är på väg.


Tusen tack till Rabén & Sjögren och återigen, Boots, för vinsterna, och tack till alla som ville vara med!
- vs -

6 kommentarer:

  1. Vem har vunnit varorna från selected skincare. Har inte sett att du har skrivit ut dessa vinnare.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Kristina!

      Selected Skincare utser vinnare i tävlingen och så snart jag har fått namn från dem så presenteras de i bloggen. :)

      Mvh Anna

      Radera
  2. Åhhh, så kul!! Längtar efter lite spännande läsning nu :) Ska genast maila dig!
    Kram

    SvaraRadera
  3. Åh, anar att det kanske var jag men att jag nu är lite för sent ute?

    Anna M Rautila
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej Anna!

      Det var en annan Anna M den här gången. :)
      Jag brukar maila till vinnarna också så håll utkik där om du fortsätter tävla (vilket jag hoppas att du gör).

      Mvh Anna

      Radera
  4. Åh, vad skönt Anna :) Då behöver jag inte fundera mer över det :)

    Givetvis fortsätter jag läsa och tävla :)

    Kram så länge!

    Anna M

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!