2013-10-22

Halloween-prep!

För att inte stå torsdag kväll och kämpa med festförberedelser så har Mellan målat en mask till Halloweenfesten. Pappan hjälpte till med den ena så vi får se vilken han väljer att använda, eller så har han kanske båda.
Mamman roade sig med att baka muffins. Frederica tipsade om muffins med glasyr, chokladplupp och röd hushållsfärg som ögon och det tog jag till mig direkt, tack! Har alltså gjort muffinsen idag men dekorerar dem först på fredag och lovar att ta en bild även om de med all säkerhet kommer se hemska ut. Med hemska menar jag ickebra men de måste duga.

Annars känner jag att jag väntar intensivt på att få kallelse till förlossningen. Behöver något konkret att fokusera på så att jag kan släppa oron, det är alltid lättare för mig om jag har något planerat. Kanske kommer den imorgon.
- vs -

4 kommentarer:

  1. Så kul! Detta har jag inte alls koll på, men det kommer väl :)

    Ha det finfint <3 Jennie

    SvaraRadera
  2. Kul att du gillar idéen :)
    Visa gärna hur dina blev sen. Ska göra egna snart., men inte idag, för idag skångar migränen i skallen.. Men just nu verkar medicinen hjälpa :)

    Kram kram!
    Ska in och tävla om parfymen senare när jag orkar dra igång datorn, perfekt julklapp ju :)

    Å hoppas du får ditt brev snart!

    SvaraRadera
  3. Teet luktade otroligt gott, men smaken blev jag lite besviken på tyvärr. Den smakade inte så mycket alls faktiskt... Kanske om man har socker eller mjölk i? Hur som helst så lär jag ju dricka upp det nu när jag köpt ett paket ;)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!