2013-10-25

Läskigt fula ögon...

Jag är väl medveten om mina brister när det kommer till vackra och väldekorerade bakverk och här är ytterligare ett bevis.

De här muffinsarna (som smakar gott) skulle alltså se hemska ut men inte nödvändigtvis så att folk skäms å mina vägnar när de ser dem men så blev det. Skrämmas inte skämmas.

Dåligt förberedd, saknade verktyg och rätta godisarna vilket självklart inte gjorde saken bättre. Som tur är så tyckte Mellan att de var fina så jag nöjer mig.

Tycker mest att de liknar bleka blodsprängda bröst och det har inte så mycket med Halloween att göra. 

Det är dock ett stort steg för fru petnoga att skicka med dem till skoldiscot, det kan vara så att tröttheten tagit skammen ur kroppen...
- vs -

9 kommentarer:

  1. Haha. Tycker dom var asfräna(:

    Kram

    SvaraRadera
  2. Ser ju faktiskt en och annan som blev riktigt bra ;)

    Och boken kom igår. Ska börja läsa ikväll. Får se om jag kommer att kunna somna sen ;)

    Kram

    SvaraRadera
  3. Dom blev ju visst bra ;)
    Självkritisk du är!

    Ha en mysig fredag!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. Åh vad gott.
    sv: Du anar inte så glad jag blir, som det värmer. Tusen tack kära du!
    Fredagskram. ♥

    SvaraRadera
  5. Mer söta än läskiga! Men vad 17 gör det egentligen? Så länge dom är goda så :)

    SvaraRadera
  6. Fin blogg å hoppas på att du får en fin helg!
    Om du har lust får du gärna kolla in hos mig.

    SvaraRadera
  7. Ha ha - jag är precis likadan när det kommer till bakning. Tycker dock att de blev riktigt bra. :) Kramar

    SvaraRadera
  8. haha !!! jag tycker dom blev "fina" jag !! :)
    KRAM

    SvaraRadera
  9. Haha, bleka blodsprängda bröst. Det håller jag inte med dig om. Jag tycker dom var coola! :)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!