2013-10-23

LOVE MILK Grace & Juliet

Jag har tidigare skrivit om LOVE MILKs höstkollektion och här är två plagg jag ser fram emot att utvärdera. Då de främst är amningsplagg så måste jag vänta tills lillebror kommit ut för att kunna skriva en rättvis recension.
Till vänster ser du amningstoppen Grace med en vacker virkad urringning, den finns i fyra olika färgställningar. Toppen till höger heter Juliet och är en längre, finstickad modell med ett fall som lämpar sig för en nyförlöst kropp. Den finns i tre färger.
Tills dess kan jag nämna att de sitter riktigt bekvämt även med min stora mage. De gör sig inte riktigt lika bra rent utseendemässigt som jag är säker på att de kommer göra när magen så småningom är mindre. Textilerna har ett tungt fall som ger en tydlig känsla av den höga kvaliteten. Samtliga plagg från LOVE MILK är ekologiska och du hittar dem bland annat här.
- vs -

5 kommentarer:

  1. Love Milk har mycket fint kram Diana

    SvaraRadera
  2. Så himla fin mage du har!! :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. De ser jättefina ut! Jag har också börjat fundera på det där med amningskläder.. :)

    TACK snälla du! Ja hösten i år är toppen! Ha en fin kväll <3 Jennie

    SvaraRadera
  4. Jättefina!! Men du får inte visa din fina mage sådär, när jag ser en gravidmage lyckas jag ju förtränga allt om hur jag tyckte det var att vara gravid, det ser ju så mysigt ut :)

    Kram

    SvaraRadera
  5. Vackra du ♥ Kram!
    (ny dator, får se om jag kommer att använda den oftare eller ännu mer sällan...)

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!