2013-10-07

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Mina omtänksamma barn.
Annars var det en tung vecka.

Blev jag irriterad på:

Den förbannade förkylningen som gör att jag inte kan andas normalt.
Blir arg, frustrerad och nedstämd.

Lärde jag mig:

Att en del myndigheter arbetar på att förbättra sin service.
Fick ett samtal från Försäkringskassan "Hej, jag heter blabla och är din personliga handläggare blabla...".
Inget annat ärende, bara det.

Undrade jag: 

Om jag packar BB-väskan nu (10 veckor före bf) är samma sak som att måla fan på väggen?

Önskade jag: 

Att jag slutar oroa mig över förlossningen.
Det finns ändå inget jag kan göra för att styra den.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att få bli fri förkylningen och att livet kan återgå något sånär till det normala. 
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!