2013-10-14

Måndagslistan - Förra veckan!

Jag börjar veckan med en förra-veckan-lista i hopp om att det ska göra mig lite mer medveten om vad som händer. 
Förra veckan
________________________________

Blev jag glad över:

Att Liten sov sju timmar i sträck natten till idag och att jag under samma timmar inte var täppt. Vi snackar sju timmars sammanhängande sömn.
Måste nog fira med tårta!

Blev jag irriterad på:

Folk som bara vill höra sig själv prata och fortsätter trots att jag antingen redan gjort klart för dem att jag känner till det de säger eller är upptagen och inte har tid att lyssna.
Lyhördhet anyone?

Lärde jag mig:

Att jag inte vill ha något husdjur.
Jag har länge trott att jag velat ha en hund om det inte vore för allergin i familjen men inser att jag är tacksam över att vi inte kan/har kunnat skaffa djur.

Undrade jag: 

Om jag ska våga ta steget och åka bort över helgen.
Bara jag, utan Liten.

Önskade jag: 

Att jag skulle återfå matlusten.

Den kommande veckan hoppas jag:

Att mannen hinner jobba undan på övervåningen så att vi kan flytta upp alla kartonger som står i hallen och förfular vårt hem. 
________________________________

Om du har lust att göra samma lista i din blogg så får du gärna kommentera med länken till din, det skulle glädja mig!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!