2013-10-07

Min graviditet vecka 29

En ocensurerad veckobok över min pågående graviditet. På måndagar går jag in i en ny vecka så det här handlar om veckan som gått.

Vecka 29

Förkylningens återintåg har gjort mig riktigt låg. Får total nästäppa och kan inte sova eller äta normalt. Det gör mig ledsen, arg och tröttare än vanligt.

Behöver (åtminstone) en natts sömn utan avbrott men inser ju att det är omöjligt, inte bara pga av Liten utan de ständiga toabesöken gör ju sitt till. Nu slumrar jag mest och försöker att inte spraya sönder näsan i jakten på luft.

Går upp snabbt i vikt nu, det måste vara bebis som blir större och det är ju bra. Själv äter jag fortfarande dåligt och har ingen direkt aptit.

Totalt viktuppgång: 12 kg.
- vs -

3 kommentarer:

  1. Usch för förkylningen! Hoppas verkligen att det går över snart!!

    SvaraRadera
  2. Hua! Krya på dig!

    SvaraRadera
  3. Stor krya på dig kram kommer här/Diana

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!