2013-10-29

Snabbtävling - vinnare!

Tävlingen var inte så snabb som jag trott och eftersom jag måste posta biljetterna idag så drar jag den som kommit närmast att bli kommentar nr 37 och som lämnat sin mailadress.

Stort grattis till:

Petra
mozzen(a)hotmail.com

Jag vill ha din postadress så snart som bara möjligt så att du hinner få biljetterna i tid! Skicka den till vittellersvart@gmail.com nu!
_______________________________________

Jag har kommit över två biljetter till Diana som går ut redan 2013-11-01 (på fredag) och tyvärr kommer jag inte hinna utnyttja dem. Istället för att de går till spillo så tänkte jag att en av er ska få bjuda en vän på bio i veckan.
Vi kör ett enkelt upplägg där den som skriver kommentar nr 37 vinner de två biljetterna. 

Regler:

Lämna en giltig mailadress.

Endast en kommentar/person/IP.

Tävlingen avslutas så snart jag ser att en vinnare har kommenterat.

Lycka till!
- vs -

27 kommentarer:

  1. jag går gärna på bio och hoppas att jag blir nummer 37 :)

    SvaraRadera
  2. Jag vill :) kram Fröken M

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  4. Vore super kul att se denna film, speciellt eftersom jag fyller år i veckan som kommer.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  5. Jag hoppas på tur! :)
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är gärna med och tävlar! :)
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  7. Spännande! Det hade ju varit himla kul att gå på bio :) Och Diana verkar ha varit en underbar människa.

    Ja jag och bebisen delar verkligen på energin :) Vilka kloka ord från dig och din vän, de ska jag verkligen ta till mig - tack för att du delade med dig av dem!! Tack så mycket hälsar M :)

    Ha en fortsatt fin helg <3 Jennie

    SvaraRadera
  8. Vilken spännande tävling, den filmen skulle jag gärna se :) Kram Suss
    thore.susanne@telia.com

    SvaraRadera
  9. Ann-Kristin B2013-10-27 07:58

    Vill vara med!
    trelleborg(@) home.se
    <3

    SvaraRadera
  10. Hoppas på tur nu för denna film vill jag se :)
    timsmamma@gmail.com

    SvaraRadera
  11. Anna Lundkvist2013-10-27 10:00

    Skulle verkligen vara perfekt! Dottern o jag ska ha höstlovsmys och har bestämt att gå och se filmen Diana nu i veckan

    hillevianna@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. Hoppas bli kommentar nr 37 :)

    larsensliv@gmail.com

    SvaraRadera
  13. Yay, hoppas!
    emelina@gmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag vill gärna se denna.
    Hälsningar Tina carlström
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  15. johanobergsmejl@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag vill gärna vinna såklart! (:

    SvaraRadera
  17. ssiri@hotmail.se

    SvaraRadera
  18. Jag är med.
    i.ronnlid@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Vore roligt att få komma iväg på en biokväll.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  20. Hej hej! Bio är alltid kul :)

    Ida
    vintersaga4@gmail.com

    SvaraRadera
  21. Jag är gärna med :-)

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  22. jessicajanson90@hotmail.com2013-10-28 18:45

    Hej! Hoppas på att biljetterna blir mina! :)

    SvaraRadera
  23. fridaelmgren@yahoo.se2013-10-28 18:55

    OOOHHH denna filmen vill jag se så jag hoppas att det är jag som har turen denna gång :)

    SvaraRadera
  24. Hej hopp! jag vill gärna va med!
    /Gabriella Ekdahl
    mail: pepsan4@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. mozzen@hotmail.com
    Ser gärna denna filmen.

    SvaraRadera
  26. Anna Eiderbrant2013-10-28 23:14

    Åh, hoppas verkligen jag kan vinna :)
    Tack för din braiga blogg!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!