2013-10-31

Tävla om 10 x CableCup Hide!

Jag har tidigare skrivit om både originalet CableCup, takkoppen som ersätter fula och sneda takkoppar till dina lampor, såväl som Hide, blindkoppen som döljer de uttag där du inte har någon lampa.

Nu har ni chansen att bli en av hela tio som vinner en egen Hide! 
En s.k. blindkopp som bygger på samma patenterade funktion som takkoppen. Unik i sitt utförande och fantastiskt enkel att använda för att dölja sladd och uttag i tak. CableCup Hide använder du i taket där du inte har någon lampa. Den döljer effektivt uttaget i taket. Hide kan hängas både på krok eller direkt på sladden om krok saknas.
1:a- 10:e pris En Cablecup Hide, värde 99 kr/st.
________________________________________

För att vara med ska du besvara frågan:

Alla har något att dölja - vad döljer du helst i ditt hem?

Kommentera med max 25 ord vad du helst döljer i ditt hem, de tio med de roligaste hemligheterna vinner en varsin CableCup Hide! 
 ________________________________________

Extralotter!
(Varje moment ger en extralott).

- Gilla CableCup på Facebook.
(Skriv att du gjort det).

- Tipsa om tävlingen på din blogg eller din Facebook-sida.
(Bifoga direktlänken).

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick.)
________________________________________

Du kan tävla fram till och med midnatt den 10/11-13.
Lycka till!
________________________________________
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du själv hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ett förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com. OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

22 kommentarer:

  1. Jag är gärna med och tävlar!

    Har flera fläckar på soffan här hemma som inte vill gå bort, dem brukar jag dölja med ett par kuddar och filtar! ;)

    Gillar detta inlägg på bloglovin som nummer 1.
    Har skrivit ett inlägg om tävlingen på min blogg här:
    http://testu.blogg.se/2013/october/tavling-hos-vitt-eller-svart-avslutas-1011.html#comment
    Gillar även CableCup på facebook som Mirjam Skredsvik.

    Ha det bra!
    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  2. Har en hemlig låda med lite vuxenprylar som jag vunnit av misstag (det är sant). Står högst upp i klädkammaren :-)

    har länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/31/cablecup-1011/

    blogg@annakarlsson.se

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    SvaraRadera
  3. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  4. Den här kommentaren har tagits bort av skribenten.

    SvaraRadera
  5. Gillar Cable Cup på FB.Följer på bloglovin sen förut så nr.vet jag ej.kommenterar så 3 lotter för mig.
    Härhemma döljer jag att katterna rivit sönder tapeten bredvid fönstret i vardagsrummet.
    Döljs med lång snygg gardin MEN bakom är det inte lika snyggt...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  6. Jag är med :) Gillar & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    Jag vill helst gömma undan alla tråkiga sladdar...
    Kram Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  7. Jag har en fläck vid databordet som jag döljer med att lägga en tidning på den så den inte syns. :D


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  8. Jag är gärna med och tävlar, och jag har en stor röd målarfärg fläck på golvet i klädkammaren som jag döljer med en byrå som ligger ovanför.

    Gillar på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin sedan tidigare, och gillar inlägget som nr 6.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Ibland när det är "dammråttor" som springer runt på golvet, brukar jag blåsa dom under möblerna. Då är dom borta för stunden och jag slipper se dem ,även om jag vet att dom finns :)

    greatgirl@tele2.se

    SvaraRadera
  10. Åh, klart jag vill vara med! Gillar på fb (Camilla Johansson) och följer på bloglovin (449).
    Det jag helst gömmer i mitt hem är sambons hög med smutskläder som han har vid sängen. Han ids inte bära kläderna till tvättstugan och jag vägrar vara hans mamma, så kläderna får ligga där de ligger. Gömmer dem ibland genom att sparka dem under hans säng ;)

    SvaraRadera
  11. Jag döljer helst privata saker, som medicin, bindor, underkläder och sånt.
    skulle gärna vilja vinna då jag ska flytta nu i december och vet inte hur det ser ut med lampor ;)
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  12. När det väntas besök gömmer jag smutstvätten lite varstans.. I duschen, i skåpet på toaletten, i korgar och jaa, där det finns plats. :P

    Angryalesha@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Jag skulle vilja dölja alla mina dammråttor om det vore möjligt.
    Gillar även CableCup på facebook
    leena2@tele2.se

    SvaraRadera
  14. Jag är med och gillar på FB (Carola Lind)

    Länk: http://mammamuh.blogg.se/tavla/2013/november/cablecup-hide.html

    Jag vet inte vad jag helst döljer i mitt hem - kan inte komma på nått på rak arm - fast det är klart jag skulle gärna dölja oredan i källaren som kommer sig av att jag rensar kartonger och förbereder inför loppis

    tavlingar(at)officefixarna.com

    SvaraRadera
  15. Jag är gärna med! Gillar på fb (maria mattson) och delar tävlingen där också https://www.facebook.com/maria.mattson.969 Följer dig redan på bloglovin och gillar inlägget som nr 8.

    Här hemma har jag en soffa med trasiga soffkuddar som jag gärna döljer... En filt ligger runt kuddarna och jag försöker låtsas som att det beror på att det är varmt och mjukt att sitta på en filt, nu inför vintern... :)

    Mvh Maria
    mirre2@hotmail.com

    SvaraRadera
  16. Jag är supergärna med!
    Jag gillar på FB Annika Nilsson
    Jag har även tipsat och delat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/402127609890738

    Vad jag gärna döljer? Jo, jag tycker inte om för starkt te, så jag använder alltid te-påsen mer än en gång.....och då brukar jag ställa te-påsen på ett litet fat på köksbänken. När det kommer någon spontant på besök brukar jag snabbt slänga in fatet med te-påsen i skåpet! Tycker det ser lite småsnålt ut att spara en använd te-påse! Men det är ju bara för att jag gillar svagt te!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  17. Döljer väldigt gärna mina skulder...

    erlan1@live.se

    SvaraRadera
  18. jag är gärna med!
    jag döljer helst min mans alla strumpor som han "hänger" på golvet. t-shirtarna han lägger i soffan gömmer jag under kuddarna vid besök...
    ;)
    följer redan på bloglovin o blev nr 9 att gilla inlägget.
    delar här: http://lis1etavlar.blogspot.se/2013/11/1011-vitt-eller-svart-cablecup-hide.html

    lis1etavlar@gmail.com

    SvaraRadera
  19. Jag är gärna med!
    Tuben med analsalva vill man ju inte skylta med, så den åker in längst in i badrumsskåpet utifall någon får för sig att snoka där.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/11/10-nov-vinn-cablecup-hide.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  20. Karin Danielsson2013-11-10 14:19

    Jag döljer att jag gillar socker. I skafferiet ser man förpackningar med gryner, bönor, fiberflingor etc. Men därbakom döljer sig O'boy, chokladsås och sockerflingor.

    Jag gillar Cable Cup på Facebook
    Jag har tipsat om tävlingen på Facebook: https://www.facebook.com/karin.danielsson.10/posts/361819157288953

    prinsessan1974 (at) hotmail (dot) com

    SvaraRadera
  21. Har en jäkligt ful skinnfåtölj som jag gärna vill gömma. Fåtöljen är tyvärr otroligt skön så jag vill inte göra mig av med den i dagsläget och den är i det närmaste hopplös att försöka gömma.

    SvaraRadera
  22. Ska jag vara ärlig så skulle jag behöva en CableCup som kunde täcka hela min lägenhet på enorma 21 kvm. Inte så konstigt kanske att man stannar kvar på jobbet under fritiden.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!