2013-10-23

Tävla om Mont Blanc Legend Intense Edt!

Söndag den 10 november är det Fars dag och vad vore bättre än att ge en riktigt lyxig parfym till en pappa i din närhet?

Mont Blanc kommer med en ny version av Legend - Intense - som doftar, om möjligt, ännu manligare. Nu ger Alf Sörensen AB er chansen att vinna ert eget exemplar!

MONTBLANC LEGEND INTENSE
Trogen den moderna elegansen av Montblanc, upprätthåller LEGEND INTENSE det rena och sofistikerade  av den ursprungliga doften. MontBlanc Intense är en version av originalet med mer styrka och kontraster för en varmare och mer sensuell doft. Parfyrmören, Olivier Pescheux, ville stärka den kraftiga toppen genom att lägga till kraftfull kryddig och fräsch  kardemumma och Pepperwood ®. Den intensiva basen är extremt sensuell med Ambrofix, insvept med den kraftfull värme från tonkabönor.
1:a pris Mont Blanc Legend Intense EdT 50 ml, värde 499 kr.
__________________________________________
För att vara med ska du svara på följande fråga:

Farsan, Pappa, Far eller kanske vid namn?

Vad föredrar du att man kallar den manliga föräldern?

Skriv svaret som en kommentar, svaren syns först efter avslutad tävling.
__________________________________________

Extrachanser
(Varje moment ger en extrachans)

- Gilla Alf Sörensen på Facebook.

(Skriv att du gjort det)

- Tipsa om tävlingen i din blogg eller Facebooksida.
(Bifoga direktlänken i kommentaren)

- Följ mig på bloglovin' eller gilla inlägget.
(Skriv vilket nummer du fick)
__________________________________________

 Tävlingen avslutas vid midnatt 3/11-13.
Lycka till!
Tävlingsregler
- För att tävlingsbidraget ska vara giltigt måste frågan besvaras.
- Om du väljer att inte lämna din blogg- eller mailadress måste du hålla koll när vinnaren presenteras då jag inte har någon möjlighet att kontakta dig. Skriv gärna ditt förnamn, om du inte råkar heta Anonym förstås.
- Endast ett bidrag per person och IP-adress/hushåll.
- Eventuell vinstskatt bekostas av vinnaren.
- Vinster skickas endast inom Sverige.
- Om det inte går att kommentera kan du skicka svaret till vittellersvart@gmail.com . OBS! Mailbidragen publiceras som kommentarer efterhand.
 - vs -

95 kommentarer:

  1. Papi kallas min papi :)

    Har gillat Alf Sörensen på FB, följer dig redan på bloglovin, men var nog först med att gilla inlägget!

    SvaraRadera
  2. Svar PAPPA låter mjukt och fint.
    Gillar på fb,Eva Flood
    Delat på FB om tävlingen
    evaflood@telia.com

    SvaraRadera
  3. Jag kallar min manliga förälder för pappa, det har jag alltid gjort och kommer alltid att göra, Älskar min pappa och hoppas på att vinna och kunna ge honom den här doften i present på Fars dag eller som jag skulle kalla det, Pappas dag :)


    Mvh Malin Hedlund
    coolmalpa@hotmail.com

    SvaraRadera
  4. Jenny Thorsell2013-10-23 11:38

    Pappa <3
    ithorsell@yahoo.se

    SvaraRadera
  5. Pappa!
    Alltid varit pappa.

    Följer redan på Bloglovin och har gillat inlägget.

    SvaraRadera
  6. pappsen, lite mjukare än pappa

    SvaraRadera
  7. Pappa är mjukast... gillar Alf Sörensen på FB
    Kerstin

    SvaraRadera
  8. Pappa säger jag! :)

    Gillar på facebook - Caroline Andersson
    Gillade inlägget som nr 4, vare det? Ååh gravidhjärna.. :/

    Håller tummarna :)

    caroliinea@hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag föredrar att kalla den manliga föräldern för pappa. Jag har gillat på facebook och min email är : nellie.arnqvist@elev.olofstrom.se

    SvaraRadera
  10. Jag föredrar att man kallar den manliga föräldern pappa:) Kramar

    SvaraRadera
  11. Nu är det jag igen:) Glömde säga att jag även gillat på facebook, tipsat om tävlingen inne hos mig : http://linneasgoodiebag.se/fin-fin-tavling-inne-hos-anna-vitt-eller-svart/. Samt att jag nu följer dig på bloglovin och gillade inlägget men hittar inget nummer där. Jag är så kass på datorer..hihi. Mitt svar på frågan var: pappa:) Kramar

    SvaraRadera
  12. Hejsan.

    Självklart vill jag vara med i utlottningen av denna åtråvärda 40-årspresent till sambon :)

    Jag föredrar ordet PAPPA framför de övriga alternativen, då Farsan känns för nonchalant och Far känns något högtravande. Att kalla pappan vid namn går definitivt fetbort! :)

    Vänliga hälsningar: "Mickan"

    mickan_666@hotmail.com

    SvaraRadera
  13. Pappa. Far är gulligt men lite gammaldags och farsan låter för mig bara negativt.

    Annica L
    annicamarie79@hotmail.com

    SvaraRadera
  14. Jag är med :) Gillar sen tidigare & delar vidare till min fb. sida (Carina Gerdin).
    PAPPA <3
    Carina G
    kattarsel@live.se

    SvaraRadera
  15. Jag säger pappa, tycker det låter finast.

    SvaraRadera
  16. Jag föredrar nog faktiskt att barnen väljer helt själva, så länge det ligger kärlek bakom den "titel" de väljer. Det blir liksom olika i olika situationer - men "far" känns smått stelt och ålderdomligt, om jag ska vara helt ärlig.

    lena.brln@gmail.com

    SvaraRadera
  17. Jag har alltid och kommer alltid säga Pappa. Farsan låter som en svrdo och far känns något gammalmodigt! =)

    Jag gillar på FB och jag delar tävlingen på min FB, Tina Carlström: https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351?ref=tn_tnmn

    Kram Tina
    christinecarlstrom@hotmail.com

    SvaraRadera
  18. med namnet

    Jan

    janne6937 at hotmail.com

    SvaraRadera
  19. Pappa tycker jag helt klart om bäst. Om mina döttrar skulle börja kalla mig vid förnamn skulle jag deppa ihop totalt.

    SvaraRadera
  20. Pappa, alltid pappa. Aldrig har han blivit kallad farsan eller far, tycker pappa känns mest naturligt för det är ju just det han är, min pappa :)

    SvaraRadera
  21. Hej. Jag är gärna med. Jag föredrar nog faktiskt pappa. Följer dig sedan tidigare och gillar som nummer 8. lolinondoda@spray.se

    SvaraRadera
  22. JIMMIE:
    Jag säger alltid Farsan.

    Jimmie_nilsson79@hotmail.com

    SvaraRadera
  23. Hej!
    Jag gillar redan på Facebook, Malin Svensk Björck.
    Jag föredrar att kalla för pappa.
    Har aldrig gillat farsan sommånga använder.
    Jag vill ge den här till min underbara svärfar. Har tyvärr ingen kontakt med min egen pappa, men svärfar finns alltid där och ställer upp♥
    Ha en underbar vecka!
    Mvh
    Malin Svensk Björck
    gizmobus@hotmail.com

    SvaraRadera
  24. Pappa

    Följer redan och gillar som nummer 9.
    carola23@live.se

    SvaraRadera
  25. Jag tycker att man ska säga "pappa".

    Jag tar även en extra lott, har länkat till dig till höger i min blogg under "bra tävlingar".

    SvaraRadera
  26. Klart jag vill va med i utlottningen :)
    ♥ Svar: Pappa är för mig det givna alternativet ♥
    ♥ Gillar sedan tidigare på fb Pernilla Wamsjö
    ♥ Delar/Länkar tävlingen offentligt på min fb sida: https://www.facebook.com/pernilla.wamsjo/posts/10201010368917356
    ♥ Följer dig på bl och blev nr 10 att gilla

    SvaraRadera
  27. "Pappa" känns naturligast.

    SvaraRadera
  28. Hejsan, klart jag vill vara med och tävla om en kryddig väldoft som är passande nu på hösten och inför den svenska bistra vintern. Eftersom jag själv har en vuxen son som alltid har sagt "pappa" under uppväxtåren så föredrar jag nog det, tycker personligen att det låter mera familjärt.
    Gillar Alf Sörensen på fb (Sören Andersson)
    Tipsar om tävlingen på fb.
    Följer via bloglovin.

    Mvh / Sören Andersson

    SvaraRadera
  29. Pappa
    Jag gillar Alf på FB sedan tidigare och följer dig sedan tidigare.

    SvaraRadera
  30. Pappa.
    Jag följer dig sedan tidigare och gillar Alf på FB sedan tidigare också.

    SvaraRadera
  31. jag tycker att pappa är allra bästmgillar o delar på fb och hoppas på tur <3

    SvaraRadera
  32. Johan Svensson2013-10-24 08:37

    Åh, vilken dröm. Säg att den är sann? Tänk om just jag vann! Jag kallar honom Daddy, Har gillat, delat och hoppas på tur :)

    Hbgjohan@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Jag är med och tävlar! :) Pappa tycker jag låter bäst.

    mirjam_99@live.se

    SvaraRadera
  34. Juan Escudero
    Jag vill att mina barn kallar mig Pappa, mellanpojken säger farsan ibland och det gör inget, känns nästan som ett smeknamn!! :)
    Jag har gillat Alf Sörensen på fb under mitt namn.
    Jag har delat med mig tävlingen på fb offentligt.
    Nu hoppas jag vinna en riktigt manlig och god doft till mig själv faktiskt!! :)
    beatrice_malwian@hotmail.com

    SvaraRadera
  35. Pappa är så rar han kan bli,
    för på honom har mamma pli.
    Han gör så gott han kan,
    precis så som en riktig man.
    Mail: mozzen@hotmail.com

    SvaraRadera
  36. Svaret på frågan är PAPPA - såklart! :)
    (Däremot tycker jag inte att mamman och pappan ifråga ska kalla VARANDRA för detta...vilket ibland har inträffat).

    Har gillat inlägget på bloglovin som nr 11, gillat Sörensen på FB har jag gjort länge (ana nordlander lund) och så har jag bloggat om tävlingen här: http://softkitty.bloggplatsen.se/2013/10/23/10287053-tavla-om-mont-blanc-legend-intense-edt/

    Min mejl: ienannandelavlivet@live.se

    SvaraRadera
  37. PAPPA!
    Följer Alf Sörensen på FB .
    Följer redan på bloglovin och gillar inlägget (vilket nr. vet jag ej)
    Får 3 chanser eller hur...?
    Hoppas nu på en pappapresent till farsdag...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvaraRadera
  38. Malin Berlin2013-10-24 13:58

    Jag kallar alltid min pappa för Papi Chulo. Vi har rötter från Spanien så vi säger det med glimten i ögat och massa kärlek. Papi Chulo betyder ungefär " pretty boy" och kan även översättas till "en ängel" - och det är precis vad min pappa är!

    Följer på bloglovin och gillar inlägget som Malin Sophie Berlin
    Gillar Alf Sörensen på facebook i samma namn!

    SvaraRadera
  39. Jag kallade alltid min pappa för pappa när jag pratade med honom. Men nu finns inte han längre men även för min dotter så vill jag att hon kallar sin pappa för pappa. Så därför vill jag ge denna till honom som finns där för henne.


    bloodsband@live.se

    SvaraRadera
  40. pappa
    jenny.v@live.se

    SvaraRadera
  41. - Jag föredrar att kalla honom för pappa, det har jag gjort sedan jag var liten.
    - Följer dig på bloglovin, nr 448.

    SvaraRadera
  42. Jag kallar min pappa för pappa men oftast säger jag "morfar" till och om honom eftersom barnen säger morfar till honom. :)
    deborapersson@gmail.com

    SvaraRadera
  43. jag är jätte gärna med..

    här kallar vi pappa för pappsen

    jag har delat i bloggen
    http://minbebis.com/blogg/inka/tavla-om-en-parfym/

    gillar på facebook (veronica hedlund)

    gillade inlägget på bloglovin som nr 15

    kram veronica

    veronicahedlund@hotmail.se

    SvaraRadera
  44. Mats Hervén2013-10-25 09:15

    Pappa
    mats.herven@home.se

    SvaraRadera
  45. Jag föredrar att kalla pappa för pappa ;) (finns inga finare ord än mamma o pappa)

    jag_jessika@hotmail.com

    SvaraRadera
  46. Jag brukar använda ordet pappa.

    Här är min blogglänk
    http://spacegirl.blogg.se/tavlingsblogg/2013/october/3-november-vinn-parfym.html

    Spacegirl_@spray.se

    SvaraRadera
  47. Jag kallar honom pappa eller pappi och detta skulle bli en grym julklapp till honom :)
    //Frida Eriksson, tacospanda@gmail.com

    SvaraRadera
  48. Jag är gärna med!
    Jag föredrar PAPPA, det är finast.
    FB: C Care Regn
    Är följare på BL och har gillat inlägget.
    Tipsat.
    http://care69.blogspot.se/2013/10/3-nov-vinn-mont-blanc-legend-intense-edt.html

    care69(at)live.se

    SvaraRadera
  49. Jag föredrar pappa <3
    Gillar på facebook med namn Christina Loveur.
    https://www.facebook.com/chris.iminlove/posts/310971869041012 här har jag delat tävlingen på loggen.

    Kramar Christina
    Sepamej@hotmail.se

    SvaraRadera
  50. Hej!

    Min pappa är min idol. Och just PAPPA är vad jag säger när jag pratar om honom. Skulle jag däremot prata med någon jag känner och berätta att jag besökt honom ex skulle jag däremot säga far. Konstigt va? Men så är det. Min man heter dock bara pappa :)

    Följer dig sedan länge via bloglovin.

    Med vänlig hälsning,
    Ida Banck,
    Idapida(at)Banck.se

    SvaraRadera
  51. Jag föredrar "pappa" eller "far".

    mvh; Carita
    turkost@gmail.com.

    SvaraRadera
  52. Jag säger "Pappa" och har alltid gjort. "Farsan" tycker jag av någon anledning klingar illa, iallafall vad gäller min pappa.

    Jag verkligen hoppas på att få vinna till pappa, han har alltid ställt upp trots min tidigare situation med missbruk och misär, fanns han alltid där och stöttade, utan honom hade jag garanterat inte levt idag. Och jag hade aldrig fått uppleva det liv jag lever idag, ett liv fullt utav kärlek och perfektion, -en liten son.

    Jag har gillat på Facebook (Michelle Gogartz) och gillat inlägget (+1).

    SvaraRadera
  53. Jag har alltid kallat honom för "farsan" :)
    Gillar på facebook (Paul M Holm)
    Länkat: https://www.facebook.com/paul.m.holm/posts/451101395009528
    Gillat inlägget som nr 16.

    MVH Paul

    SvaraRadera
  54. Hej! Jag föredrar att säga pappa! Har gillat på facebook och bloggat om tävlingen här http://www.nattstad.se/PrincessErika/tavling-10641092

    SvaraRadera
  55. Är gärna med. Vore perfekt att få vinna detta till min underbara make som jag aldrig vinner något till.
    1. Jag föredrar att kalla honom som pappa när jag pratar om honom med barnen. Far låter som strikt och farsan låter så respektlös/ouppfostrat på nåt vis. Men pappa låter respektfullt, snällt och mjukt. Så ja pappa blir mitt svar ;-).

    Tar lite extra chanser också
    2. Gillat sen tidigare som Lottiz Törnqvist
    3. Delat på FB https://www.facebook.com/lottiz.tornqvist
    4. Följer redan på FB och har gillat den här tävlingen där. Det är 16 stycken nu, vet inte vilket nr jag blev då jag gillade tidigare.

    Hoppas.
    Med vänlig hälsning
    Lottiz
    lotten_81@spray.se

    SvaraRadera
  56. Frida Bergner2013-10-29 21:13

    Jag är självklart med.
    En toppen farsdagspresent ju.

    Jag tycker att man som barn/ung ska säga pappa. Som vuxen tycker jag man ska säga pappa eller far. Är det inte en biologisk eller en svärfar, tycker jag man även kan kalla dem vid namn.
    Farsan tycker jag låter lite omoget/ohyfsat på något sätt. Själv säger jag pappa om min.

    * Gillar Alf Sörensen på FB: Frida Bergner
    * Delar tävlingen på FB: Frida Bergner, https://www.facebook.com/frida.bergner.6/posts/10151960135084767
    * Följer dig via bloglovin sen tidigare, så gillar inlägget som nr 17

    frida-6@hotmail.com

    SvaraRadera
  57. Kul tävling!
    Jag föredrar fassan som vi säger här i i skåne!

    Mvh
    Amanda
    xsavetheworld@hotmail.com

    SvaraRadera
  58. Jag är gärna med och tävlar, och brukar kalla min pappa för kort och gott pappa eller pappsen.

    Har gillat på FB (Sanna Kaakinen).

    Har delat på FB (Sanna Kaakinen).

    Följer dig på bloglovin och har gillat inlägget som nr 18.

    Kram Sanna
    mammasvardag@hotmail.com

    SvaraRadera
  59. Pappa kallar vi honom.
    Eller vid förnamn, beror på vad både jag och barnen vill.
    Delar på facebook.
    Och gillar Alf på fejjan.

    SvaraRadera
  60. Svar: Pappa

    Gillar på FB, Anna Karlsson

    Länkat här

    http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/10/30/mont-blanc-311/

    blogg@annakarlsson.se

    SvaraRadera
  61. jag kallar min pappa för pappa :D

    Linnros@live.com

    SvaraRadera
  62. Jag är gärna med och tävlar. Jag föredrar Pappa, tycker det låter finast!
    Gillar redan på facebook: Emely Tuväng Korabik
    Gillar inlägget på bloglovin som nr 19.

    emely_tuvang@hotmail.com

    SvaraRadera
  63. Humm, ja svaret på frågan var ju klurig egentligen. Jag kallar alltid min gubbe för Älskling, oavsett om barnen är närvarande eller inte. När jag pratar OM honom däremot, med barnen t.ex, då säger jag "pappa"... det har liksom alltid varit så sen vi träffades :) (vi hade en varsin pojk sen tidigare när vi träffades, och min pojk ser honom som sin pappa också).
    Jag är uppväxt på samma sätt, så det blir väl naturligt... mamma har alltid kallat pappa för älskling eller gubben typ :) Och när hon pratat med mig o mina syskon om pappa så har hon sagt just "pappa" :)

    Jag gillar på fb (Annika Nilsson Pettersson)
    Länkar: http://nilssonpettersson.blogg.se/tavlar/2013/october/vittellersvart.html#comment
    Följer dig redan på bloglovin, blev nr 20 som gillade inlägget

    Kram Annika
    familjenpettersson@hotmail.se

    SvaraRadera
  64. "Pappa, min pappa"
    Min pappa är en av personerna som betyder mest för mig, så jag har alltid tyckt att det passar bäst att säga "pappa", det låter snällast :)

    Gillar på facebook.
    Gillar inlägget som nr. 21.
    Länkar i bloggen.
    Full pott till mej ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  65. Jag är gärna med och tävlar. Jag föredrar ordet Pappa.
    Följer dig sedan tidigare på bloglovin, gillar inlägget som nr 22. Mvh Liselotte
    liselotte.202andersson@telia.com

    SvaraRadera
  66. Jag är med! Jag kallar honom nog pappa faktiskt! Farsan låter så extremt och far så gammaldags. Och namn skulle bara kännas konstigt. Så ja, pappa blir det!

    Jag gillar Facebooksidan under namnet Liil Babustyle

    Tack för en fin tävling!

    SvaraRadera
  67. Papi är det självklara tilltalsnamnet! Man låter glad när man ropar på honom och farsgubben blir glad tillbaka!

    Kram Julia (julia-v-dif@hotmail.com)

    SvaraRadera
  68. Jag kallar min pappa för just pappa. Skulle aldrig kalla honom något annat då jag tycker att just pappa är det som känns mest rätt :)

    SvaraRadera
  69. Här säger vi alltid pappa, både om min pappa och Ellas.
    Gillat på fb - emma widman och gillade inlägget på bloglovin som nr 23.
    emma.widman@hotmail.com

    SvaraRadera
  70. Jag är med och tävlar!
    Kallar alltid pappa för pappa, för det känns bäst!
    Gillat Facebooksidan (Heidi Larsson)
    Följer dig på BL sedan länge och har gillat inlägget där =)

    heidilarsson@hotmail.com

    SvaraRadera
  71. Svar: Kallar honom Pappa

    Gillar på FB (Eleonor Hållbus Dahlin)

    Tipsat på min FB här: https://www.facebook.com/eleonor.hallbusdahlin

    Mvh Eleonor

    eleonor.hallbus@telia.com

    SvaraRadera
  72. Jag föredrar att kalla pappa för pappa helt enkelt. Det har jag alltid kallat honom. Tycker att farsan låter för sliskigt och tufft och far låter gammeldags. Att kalla pappa vid namn låter så kyligt.

    Det är mitt svar! Ha en bra dag! :)
    Min hotmail adress: johannaarnesson@live.se

    SvaraRadera
  73. Hej! Jag vill självklart vara med i denna grymma tävling! Att hitta en present till pappa är alltid svårt. Ja, för det är så vi föredrar att kalla honom i vår familj. Papppa <3

    Inte nog med att det är farsdag snart, så fyller vår pappa M dessutom år i slutet av november, lägg där till julafton...denna vinst skulle ge oss lite mindre huvudvärk i letandet efter den perfekta klappen till världens bästa pappa.

    Jag gillar såklart och delar även på fb för ytterligare två vinstchanser under Anna M Rautila

    Nu återstår det bara att hålla tummarna och det gör jag hårt, hårt, hårt ;)

    Kram så länge!

    Anna
    mr22ga@hotmail.com

    SvaraRadera
  74. Vid namn, vill inte påminnas om att jag är släkt med honom.

    Mikael Gustafsson
    gustafsson_gurra@hotmail.com

    SvaraRadera
  75. Jag föredrar faktiskt att man säger far men använder mig också av pappa ibland :)

    SvaraRadera
  76. Jag kallar pappa för pappa! ;)

    Jag har gillat på FB

    Jag har även delat och tipsat på FB: https://www.facebook.com/annika.nilsson.357/posts/400280953408737

    Skulle vara jätte roligt att vinna för att i år på Fars dag, så kommer jag faktiskt att fira pappa tillsammans med pappa! Vi bor väääääldigt långt ifrån varandra och jag har därför tyvärr inte kunnat fira tillsammans med honom på säkert 20 år, men i år kommer han till mig på fars dag! Ser fram emot det, och då skulle jag kunna överlämna denna fina gåva!

    Annika Nilsson
    aneritrea@hotmail.com

    SvaraRadera
  77. Föredrar att kalla honom för pappa eller far när jag talar om honom
    2. Gillar på Facebook
    3. Följer dig på Bloglovin och gillar som inlägget som nr 24

    Kram Mia

    SvaraRadera
  78. 1. Jag är gärna med <3
    En kär far har mànga namn <3 Jag brukar kalla min för pappsen, farsan eller pappa.

    2. Gillar redan pà FB - Sofie Altuntas

    3. Delar tävlingen pà min FB logg
    https://www.facebook.com/sofie.lindholm.61/posts/540509646025929

    4. Följer redan pà bloglovin och blev nr 25 att gilla inlägget

    MVH Sofie
    sofie.altuntas@gmail.com

    SvaraRadera
  79. 1. Pappa :)

    Trevlig söndag! Kram

    SvaraRadera
  80. Helt klart PAPPA!

    Mvh Joakim

    joakim.spendler@hotmail.com

    SvaraRadera
  81. Jag föredrar att bara säga pappa till pappa. Det är vår generations ord tror jag!
    amandanyman96@hotmail.com

    SvaraRadera
  82. Min sambo heter Martin men är lång och go och kallas därför oftast för Farsan Baloo, både av mina barn (hans bonusbarn) och mej. Han köper sitt "lukta-gott" på Ica och är värd något lite dyrare :-)
    mrinda@swipnet.se

    SvaraRadera
  83. Jag är med! PAPPA tycker jag är det bästa ordet. Farsan låter lite respektlöst och "slarvigt". Far tycker jag är fint. Jag hoppas att vinna denna doft till Pappa Adam. Adam är min 26-årige son som är pappa till lille Neo, 1 år. Jag gillar på FB under mitt namn Jenny Steen-Johansson och gillar inlägget som nummer 26 (följer bloggen redan). Har delat tävlingen offentligt på min FB - via denna sida. Hur jag länkar det hit vet jag ej. Glada hälsningar Jenny (jenny-janne@hotmail.com)

    SvaraRadera

  84. Mitt svar: Far.

    Följer Alf Sörensen på Facebook.

    Hoppas på tur! /Håkan

    SvaraRadera
  85. Kristina T.2013-11-03 22:03

    Pappsen.


    Kristina Turesson

    SvaraRadera
  86. Pappa!

    Jag håller tummar och tår för att jag vinner den fina parfymen!

    Kramen!

    Sara K.

    SvaraRadera
  87. Pappa, det mjukaste av titlarna och i mitt fall lämpade det sig väl att kalla honom det. Min store tjocke PAPPA! :-)

    Varm hälsningar från
    Monika

    Min mail: moggade(at)hotmail.com

    SvaraRadera
  88. ann-katrin j.2013-11-03 22:04

    Pappa!

    gillar Alf Sörensen AB på FB

    Ann-Katrin Jorborn

    SvaraRadera
  89. Jag kallade honom vid namn, det var något han ville att vi barn skulle göra och då var det bara att lyda!

    Mont Blanc Intense Legend låter underbar!
    Gillar på Facebook.

    Mvh Christa

    SvaraRadera
  90. Pappa är det vi kör med här hemma, och pratar jag om min pappa med mina barn så är det moffan han kallas//Johanna

    stadsbo@hotmail.se

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!