2013-10-29

Tävlingstips - Brandos!

När vi köper skor till familjen väljer vi nätbutik efter den aktuella skons pris, tillgänglighet och fraktalternativ. Då Brandos är en av de skobutiker som uppfyller våra krav handlar vi ofta där.
Jag tävlar om ett presentkort från Brandos på Skobloggen!

På bilden syns några favoriter:

Salomon till maken, istället för de svart och faktiskt lite trista skorna han drar runt i vore det kul med ett par röda.

Dr Martens till mig, jag har slitit ut en hög kängor under min tonårstid och vill ha dem igen. De är liksom jag!

Äldsta dottern tjatar om Hunterstövlar och de finns i alla möjliga varianter hos Brandos.

Sonen har redan fått termostövlar men behöver komplettera höst och vinter med ett par kängor, de här från Merrell ser sköna ut.

Skobloggen har en tävling där en bloggare vinner ett lyxigt presentkort och här är mitt bidrag. Om du vill delta så hittar du tävlingen här

Lycka till!
- vs -

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!