2013-11-17

En fin söndag!

Natten bjöd på storm och snön ligger återigen på marken, så härligt! Barnen och mormor har byggt snölyktor med varierat resultat och 
Ytterligare en fördel att mamma kom på besök - finfina blommor!
Vi bakade kakor, städade lite och maken jobbar på övervåningen. Allt för att vi ska få bort kartongberget i hallen. Om en vecka kommer IKEA-beställningen och då ska det vara tomt där.

Preggot är mest trött, kroppen är tung och behöver vila. Den timme jag sover med Liten mitt på dagen är ovärderlig. Är sällan hungrig och blir mätt av ingenting, har värkar lite då och då och vilar så ofta jag kan. När mamma är här blir det oftare än annars, jätteskönt och jag skäms inte ett dugg för det.

Livet är gott!
- vs -

2 kommentarer:

  1. Nej, det ska du absolut inte skämmas över! Jag hade varit oerhört glad om jag hade haft chansen att göra sova på dagen :)

    SvaraRadera
  2. Haha nää gu nej! Absolut inget att skämmas för, bara njut ;)

    Så gullig mamma du har som är och hjälper dig :) Utnyttja det! Det är det hon vill. Och det är det du behöver.

    Min sambo vill inte heller ta fram julkartongerna än?!
    Jag är inte höggravid, men stegen till vinden klarar jag inte av, så det är hans jobb.. Muta med lite julgodis kanske? :P

    Natti! Kram Kram

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!