2013-11-09

Grattis till en vinnare!

Tävlingen om ett par tofflor eller skor från Bobux är avgjord och de har utsett en lycklig vinnare!
Vinnaren valde den fodrade skon Blizzard Boot i färgen brown, värde 599 kr.
Precis samma modell jag själv skulle ha valt till min yngsta. :)
Stort grattis till:

Anna Karlsson

________________________________________

Skicka dina adressuppgifter till vittellersvart@gmail.com senast 10/11 så kommer skorna med posten. Lämna en kommentar till det här inlägget så jag vet att ett mail är på väg.


Tusen tack till fina Anne & Bobux för vinsten, och tack till alla som ville vara med!
- vs -

1 kommentar:

  1. Åh vad glad jag blev! Har mailat dig och angett storlek (många storlekar var slut på deras sida)

    Hälsningar
    Anna

    SvaraRadera

Kul att du tittade in här, om du lämnar en kommentar är det lätt för mig att hitta tillbaks till dig!